Nový web Pohanské Federace

Napsal: Pavel Cody Ungr | Kategorie: Informace, PFi, Pohanství, Webdesign
30. března 2009 000 16:25

Na adrese http://www.pohanskafederace.cz/ jsme spustili nový web Pohanské  Federace. I když je na něm ještě spousta práce, PFIcz cítí potřebu aktivně komunikovat s pohanskou komunitou a proto nyní spouštíme prezentaci, která Vám snad pomůže více poznat PFI či pohanství v České republice.

Původně rodák z krkonošské Jilemnice, nyní už pár let SEO konzultant a pasivní člen a udržovatel Mezinárodní pohanské federace v Praze. Sleduji co se kolem mne děje a snažím se zlepšovat sám sebe i okolní svět. Miluju hudbu, tanec a knížky. Rád cestuju a poznávám nové lidi a nové výzvy.Jsem pohan a magik poměrně postmoderního ražení. Nenechám se tím zmást. Řikají mi Cody. Jsem Pavel Ungr.


27 komentářů

Kojot
Bře 30, 2009 at 19:34

Po technické stránce velmi dobrý web, co se obrázkového ladění týče – já jsem holt méně sladký, ale každému, co jeho jest. Snaha vysvětlit, že PFI je něco jiného, než jak se jeví, je usilovná, ale já jsem marnej, mě to nepřesvědčí 😉
V odkazech na další pohanské weby mi chybí Dávný obyčej a jeho podweby.


 
tpm
Bře 31, 2009 at 15:19

Obrázky jsou laděné přesně tak, aby odráželi to, co PFI dělá. Jestli se ti to zdá „sladké“, bude to holt tvůj problém. Nám to vyhovuje.


 
Cody
Bře 31, 2009 at 17:12

Máš pravdu Kojote myslím, že při dalším redesignu přidáme více obrácených křížů, zakrvácených lebek a dinosairů. Bude to víc dark a cool a in a bude to web 6.66 pro Frykulíny.

Web měl být přehledný, čistý a měl být o PFI. Což se myslím podařilo. ale je fakt, že přidáním fotografií z našich sexuálních rituálů s krvavými oběťmi bychom tomu asi dali šmrnc:-)


 
Kojot
Bře 31, 2009 at 23:37

Pánové, zdá se mi to, nebo to nejsem já, kdo má problém? Já jen říkám, že na mě, je to takové či onaké, a vy hned vytáhnete do boje v plné zbroji! Klidně si to mějte v takovém stylu, jaký vám a vašim klientům vyhovuje, já už do toho kafrat nebudu.


 
Cody
Dub 1, 2009 at 08:38

Kojote, žasnu nad tím, že všude vidíš problém. Já v tom problém nevidím. A věř mi, že plná zbroj vypadá opravdu jinak.
BTW: Prosím tě ujasni si už jednou pro vždy terminologii – PFI nemá, neměla a předpokládám, že nikdy nebude mít klienty.


 
Catalessi
Dub 1, 2009 at 08:39

Jo, na jedné fotce je (sice trochu větší) dítě. To jsou ti nejhorší démoni, IMHO, co existují! : – ) Vysávají z Vás sílu, izolují Vás od „normálních“ lidí, instinktivně inkliminují ke všemu zlému, „cool“ a drsnému, na náplasti přes odřená kolínka chtějí suverénně nakreslit pentagram, a zlobí se, když není obrácený, počíhají si na moment, kdy jste oslabení a zaútočí, otravují, když píšete „důležité“ maily, takže vy potom vypadáte jako blbec apod. 🙂
PFI je fakt odolná organizace, když má odvahu jednat s takovým čirým Zlem! : -)


 
tpm
Dub 1, 2009 at 10:54

„já už do toho kafrat nebudu“

Hurá!:)


 
Strážce
Dub 1, 2009 at 14:59

Cody: Dobrá práce!

Kojot:Myslím si, že PFI se naopak nesnaží přesvědčovat. Přijde mi to, že jejich stránky dávají jasně najevo, jak se chtějí profilovat v rámci pohanství.


 
Kojot
Dub 1, 2009 at 20:46

Cody, říci, že je na mě něco moc takové či makové znamená vidět v tom problém? U všech ďasů, to bych pak se pak už nesměl vyjádřit vůbec k ničemu!

Kojot: „Starobrno ujde, ale mám raději Černou horu.“
Cody: „Kojote, žasnu nad tím, že všude vidíš problém.“
Kojot: „LMka nejsou špatný cigára, ale ve stejné cenové relaci dávám přednost Chesterfieldkám.“
Cody: „Kojote, žasnu nad tím, že všude vidíš problém.“
Kojot: „Co se postapokalyptických filmů týče, I Am A Legend je slušný film, ale Children od Men se mi líbí víc.“
Cody: „Kojote, žasnu nad tím, že všude vidíš problém.“
a konečně:
Kojot: „Stránky PFI CZ jsou slušné, ale já mám raději méně sladký design, jako má třeba Dávný obyčej.“
Cody: „Kojote, žasnu nad tím, že všude vidíš problém.“

Mám pocit, že jeden z nás dvou je úplně mimo… A vzhledem k tomu, jak nafučeně reaguješ na tak nevinnou poznámku, soudím, že to budeš Ty a něco si na mě projikuješ…

AD KLIENTI: Pokud pro někoho děláš nějakou službu, pak je ten, pro kterého tuto službu děláš, tvým klientem, není-li definován jiným výrazem, který vychází z tradice či z typu služby (např. lékař-pacient). Pokud PFI poskytuje novopohanům nějaké služby, což poskytuje, pak jsou novopohané, jimž jsou tyto služby poskytovány, klienti PFI.

Q.E.D.


 
Cody
Dub 1, 2009 at 21:05

Kojote, Kojote, Kojote! Opět děláš něco na co jsem Tě už jednou upozorňoval a vůbec se mi to nelíbí. V nevhodném a nepatřičném kontextu vytrhuješ moje slova a dáváš si je do svého, tak aby to vyhovovovalo Tvé argumentaci.

Ano nepovažuju stránky za sladké, poavžuju je za neutrální. Za sladké považuju například tyto stránky, ale rozhodně ne stránky PFI.

Ad klienti. My ale neposkytujeme službu. Jak do dubu. My vytváříme prostor a vhodné podmínky, ale neposkytujeme službu.

Víš ty vždycky tak strašně zasvěceně hovoříš o PFI, ale ukazuje se, že asi mluvíš o zcela jiné PFI, než té, které jsme členem.

Přemýšlel jsi, že by jsi si dal na blog toto?:-):


 
Kojot
Dub 1, 2009 at 21:35

Napsal jsem „trošku sladké“ nikoli „přeslazené“.

POSKYTOVÁNÍ PROSTORU JE SLUŽBA. Klidně to vezmi doslovně: Pokud pronajímáš tělocvičnu oddílu judistů, jsou tvými klienty. Pokud pro kohokoli cokoli uděláš v institucionalizované formě, vytváříš vztah poskytovatel-klient. PFI je instituce. PFI něco dělá pro určitou skupinu lidí.
Co ti ostatně tak vadí na tom, že PFI má klienty? Co je na tom? vždyť je to normální… Jinak by postrádala důvod k existenci…


 
Kojot
Dub 1, 2009 at 22:02

Ještě upřesňuji k té „sladkosti“. Napsal jsem doslova: „co se obrázkového ladění týče – já jsem holt méně sladký, ale každému, co jeho jest.“ Tím jsem podle mého názoru zcela jasně vyjádřil to, co nyní řeknu ještě jednou a to snad už zcela explicitně: Ten web je Z MÉHO POHLEDU a NA MŮJ VKUS sladký. Nevyslovuji ortel, pouze hovořím o svém vkusu. Je to stejné, jako když řeknu, že to či ono pivo mi chutná méně než jiné. Takto se lidé mezi sebou normálně baví. Chápu, že tě mrzí, že mi „tvé pivo“ neučarovalo, ale takhle kvůli tomu vyšilovat pokládám za projev nedospělosti…


 
Cody
Dub 1, 2009 at 23:04

Obávám se, že to vidíš příliš … příliš:-) Ty neříkáš mě vaše pivo nechutná, budu si pít svoje. Ty říkáš, to Vaše pivo je na můj vkus příliš hnusné, budu si pít svoje.

A k těm klientům a instituci. Tvůj příklad je nevhodný z několika důvodů. My neděláme nic z toho za peníze, tudíž neplatí poměr instituce->služba->klient->instituce.

Je to asi jako by jsi řekl, tak tady jsem koupil pivo, kdo chcete napijte se. A to není poměr instituce-klient ani náhodou.


 
Kojot
Dub 2, 2009 at 00:32

1) Tvůj příměr absolutně nesedí! Pojem „hnusný“ označuje něco, co je nechutné pro všechny. Nic takového jsem nepoužil. Použil jsem pojem „sladký“ a dokonce jsem zmínil, že jiným právě toto vyhovovat může (doslova jsem napsal: „každému, co jeho jest“). To je opravdu něco hodně jiného. Pokud to vnímáš tak, že jsem mínil „hnusné“, jde o Tvou projekci a měl by ses nad sebou zamyslet. Vidíš duchy tam, kde nejsou.

2) Neziskovky své služby poskytují zdarma, církve své služby poskytují zdarma… O peníze zde vůbec nejde. Jde o typ vztahu instituce-příjemce služby, který je odlišný od vztahu přítel-příjemce služby. Mimo jiné definovanými a obvykle psanými pravidly, za kterých je služba poskytována (přítel může službu odmítnout bez udání důvodu, fungující instituce musí službu poskytnout, pokud ji k tomu zavazují stanovy a podmínky. Neposkytnutí služby je povinna zdůvodnit.)


 
Cody
Dub 2, 2009 at 08:48

Ad 1 – pojem sladký v tomto kontextu rozhodně nemá pozitivní konotaci. To si asi nebudeme nalhávat. Stejně jako slovo hnusný. Jde o to, že to hodnotíš negativně ne kvůli obsahu či jiným věcem, ale když to přeženu, že fotky nejsou dost dark. A to mě přijde fakt divné.

2. Ano, ale my neposkytujeme služby, v tom bude ten zásadní rozdíl. Jsem rád, že jsi to zmínil, my nemusíme žádné služby v podstatě poskytovat když se rozhodneme, že to není vhodné. Takže nejsme instituce služby poskytující.


 
Kojot
Dub 2, 2009 at 10:02

ad 1) OK. Měl jsem použít termín „líbivý“ 😉

ad 2) Děkuji, že jsi mi to objasnil!
Instituce, která k ničemu a nikomu neslouží, tedy instituce, která neposkytuje žádnou službu, je instituce k ničemu, zbytečná instituce, neboť slouží jen a pouze sama sobě (tudíž je samoúčelná). Otázka je, k čemu vybírá členské příspěvky? Patrně na promazávání vlastního samoúčelného mechanismu… Případně: Instituce, která poskytuje službu když se jí chce, je instituce nevyzpytatelná, instituce, které nemohu důvěřovat.
Ergo: Pokud PFI neposkytuje žádné služby případně pokud poskytuje služby jen na základě libovůle vedení a nikoli za jasně definovaných podmínek, pak je to pro mne krajně nedůvěryhodná instituce. Nezlob se, ale pokud jsi národním koordinátorem mezinárodní instituce, měl by ses víc zamyslet nad tím, jak to celé má fungovat a jaké to má mít pravidla a hlavně nad tím, že instituce by měla být transparentní, čitelná a akceschopná…


 
Cody
Dub 2, 2009 at 11:24

Takže:
1. PFI není instituce, dle slovníku cizích slov (http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/instituce): „orgán, úřad; soubor právně upravených vztahů mezi lidmi“
2. Nikdo nikdy netvrdil že PFI nikomu a ničemu neslouží, to je zase opět Tvá manipulace s mými slovy, prosím příště se toho vyvaruj. Ona naopak poskytuje mnoho zajímavých věcí.
3. Členské příspěvky slouží k pokrytí výdajů na veřejné, nekomerční a dost často velmi prodělečné aktivity PFI, nicméně asi by jsi měl tento dotaz směřovat na centrálu PFI a mezinárodní koordinátorku Morganu.
4. Ano PFI je nevyzpytatelná, organizuje přednášky kdy se jí zachce, dělá pubmooty kdy se jí zachce a vydává věstník, kdy se ji zachce a jen proto, že cítí je to správné. Nemám na to miliardy dokumentací a pokynů a zákonů. Dělám to, co považuje správné, přesně tak jak se nám zachce. Ano máme nějakou interní politiku a strukturu v rámci PFIcz, ale to je interní záležitost, o které není důvod mluvit veřejně. Ale rozhodně nemáme byroktatickou strukturu předpisů a nařízení.
Myslím, že otázka důvěřování je na Tobě, za námi je nějaká práce a pokud to pro tebe není zajímavé a není argument, tak k tomu nemám co dodat.

Já se jako Národní koordinátor zamýšlím velice často a velice hluboce a představ si, myslím, že to není taková hrůza jak se mi někteří lidé snaží vnutit. myslím, že česká PFI nefunguje nejhůř. Nicméně stále se učíme a poznáváme nové a lepší metody a učíme se ze svých chyb. Jsme ještě mladí.


 
Cody
Dub 2, 2009 at 11:26

BTW: PFI ani dle slov IC PFI nikdy nebyla koncipována jako rigidní, naprosto transparentní. Je pohanská a myslím, že naše aktivity rozhodně nepodporují tvoji myšlenku neakceschopnosti.

Ad bod 1. Taky nemám pocit, že líbivý je vhodné, asi jsi měl na mysli slovo profesionální:-)


 
tpm
Dub 2, 2009 at 12:30

Kojot: “já už do toho kafrat nebudu”

Hurá!:)


 
Kojot
Dub 2, 2009 at 15:42

2 TPM: Já jsem už nekafral do webu PFI, pouze jsem ujasňoval pojmy.

2 Cody: „Ano máme nějakou interní politiku a strukturu v rámci PFIcz, ale to je interní záležitost, o které není důvod mluvit veřejně.“ – dost podivné. Tyto věci by podle mě naopak měly být transparentní a známé všem potenciálním zájemcům o členství. Tedy pokud PFI není uzavřený okultní řád, což asi není…

Ale nechme toho. Je mi dnes nedobře a nechce se mi diskutovat. Chceš-li zpětnou vazbu, pak pokládám Tvou prezentaci PFI CZ za nesrozumitelnou, nedůvěryhodnou a nepřesvědčivou. Nicméně pokud PFI CZ uspokojuje potřeby svých členů a ti jsou s ní spokojení a tuto spokojenost přesvědčivým způsobem demonstrují (nejměřitelnější kritérium je, že zůstávají členy i v následujících letech), je to můj problém. Možná jsem prostě jen zatížený svým studiem organizačního chování a sociologie…


 
nemo
Dub 2, 2009 at 16:27

Kojot: ja neshledavam na PFI nic divneho, smeteno do temných propastí Abyssu


 
Cody
Dub 2, 2009 at 18:49

Vidíš Kojote a já si to nemyslím, to jestli se rozhodneme uspořádat tu a nebo tu přednášku a kdy budeme dělat koncerty a výlety a co do věstníku a o čem se dohadujeme s Jožkou spolu, to si fakt nemyslím, že by mělo / muselo být veřejné.

To je podle mě opravdu jen pruda. Bez urážky samozřejmě, není to nic proti tobě.

Smeteno do temných propastí Abyssu


 
Cody
Dub 2, 2009 at 19:48

Smeteno do temných propastí Abyssu

Myslím, že ta diskuse je v kruhu a nikam nevede. Až se někdy uvidíme osobně popovídáme si o PFI, věřím, že ti vyvrátím některé bludy.

Hezký večer a není ironicky. Dnes bylo totiž krásně, tak proč si kazit večer. Hele Kojote, zapal si svíčku, otevři si víno, pust si příjemnou hudbu a buď v pohodě:-)


 
Kojot
Dub 2, 2009 at 22:28

Jo, můžeme to probrat osobně. To víš, to je ta má posedlost jasností pojmů. Studium filosofie a zájem o logiku a filosofii jazyka člověka poznamená… 😉


 
Frater Irwiuss
Dub 5, 2009 at 18:40

Ej tak ten web je jednoznačně krok lepšímu oproti tomu, co měla PFI doposavad. Byť musím souhlasit s Kojotem, z mého osobního zabedněného pohledu to mohlo vypadat trochu „drsněji“… jsem spokojen. Aspoň to nevypdá jako web z roku 98(to co tam bylo před tím).


 
Ema (Mauna Kea)
Dub 11, 2009 at 19:32

Gratuluju ke spuštění nových stránek. Je skvělé vydět kolik toho pro PFI děláte. Stránky mi přijdou střízlivé až na banner Pagancon, který ve spojení s nadpisem působí hodně fantasticky.


 
Nemo
Dub 23, 2009 at 08:44

Hehe, Cody, ty ale dokážeš udělat z komára velblouda 😀 😀 :D. A to stačila jedna nevinná poznámka. Kde je problém?

Jinak grats k novým stránkám ;).


 

Napsat komentář

Copyright © 2018 Bloxxter – osobní blog Pavla Ungra o světě. All Rights Reserved.
Theme by sheVcza. Google

%d blogerům se to líbí: