Vyjádření k uživateli OLDM na mém blogu a jeho zvláštních praktikách

Napsal: Pavel Cody Ungr | Kategorie: Informace, Jaxi Taxi, Magie, Úvahy
26. ledna 2010 000 11:51

Dnešního dne mi na blog přibyl nový komentář podepsaný OLDM. Podíval jsem se trochu na odesílatele a zjistil jsem velice zajímavé věci. Tyto věci dávají do souvislosti některé informace. Ale začneme popořadě.

Před časem Kojot diskutoval s Prokopem Remešem na serveru Christnet, o čemž napsal zajímavý článek na svém blogu. Protože mě zjištěné informace přišly alarmující, odkázal jsem na něj v článku. Pod tímto článkem se 1. ledna (ano, tato osoba nelenila vstávat na nový rok 8:25 na Nový rok Hypnotized) se objevila výhrůžka podepsaná P.R., kde mi bylo vyhrožováno trestním stíháním. Uživatel P.R. se na na rozdíl od Prokopa Remeše vyjadřoval o poznání méně erudovaněji.

Dnešní komentář podepsaný OLDM s e-mailem pandora@alamanach.cz měl překvapivě stejnou IP adresu, byť u uživatele P.R. tato osoba uvedla email abcd@gmail.com.

Pro zajímavost dokládám obrázkem:

Na závěr bych rád doplnil, že já pochopitelně nevím, kdo se snaží poškodit jméno OLDM i Prokopa Remeše, ale považuji to za odsouzeníhodné.


19 komentářů

MDLO
Led 26, 2010 at 16:33

Přesto se na setkání v ČT1 velmi těšíme.


 
Cody
Led 26, 2010 at 17:17

Taky se těšíme.


 
Carol
Led 26, 2010 at 20:35

Cody, nic proti tvým kritickým článkům na kdekoho a na kdeco… ale až na údajnou shodu IP adres je celý tento, ne zrovna krátký článek jen plný domněnek a dohadů. Trochu mi to příjde, jako kdybys trpěl stihomamem. Čímž nechci říct, že to co píšeš nemůže být pravda, ale pokud k tomu nemáš důkazy, jsou to zbytečné předsudky.


 
Cody
Led 26, 2010 at 20:41

Ano, máš pravdu. Jenže … náhoda neexistuje.


 
Kojot
Led 26, 2010 at 21:27

Náhoda existuje, ale shoda IP v tomto případě náhodná být nemůže.


 
Arcanis
Led 26, 2010 at 22:52

Mno podle whois je ta IP adresa Telecomu v Horní Libchavé, takže počítám že to bude nějaký proxy. Ale i tak by to znamenalo, že P.R. OLDM jsou oba v jedné malé vesnici, což taky asi není moc pravděpodobné


 
Avanax
Led 27, 2010 at 01:52

Pane Cody.
Já se opravdu nepřestávám bavit :o) Vy když potřebujete prostě vykonstruovat pamflet, tak se Vám nic do cesty nepostaví, co? Ani nějaká logika, nebo aspoň dedukce na úrovni školáka.

Tak trochu na objasněnou výmyslů pana Codyho:

Z OLDM Vám nikdo nic neposílá a posílat ani nemůže. Hlavně proto, že prostě nesledujeme dění kolem Vás a jsme o něm informovaní povětšinou nějakou třetí osobou, která se náramně baví Vašimi OPRAVDU hloupými reakcemi, které doslova bijí do očí … ale o tom až dále. To že Váš blog nenavštěvujeme již delší dobu jste mohl s trochou snahy sám zjistit.

Za druhé – v OLDM aktivně figurují s emailem oldm.cz nebo almanach.cz jen 4 osoby. Všichni, mimo Petr z Vlkova, jsme v Praze. Petr je na jihu. Mojí IP adresu znáte více jak dobře. A že se někdo podepisuje OLDM, značí jen to, že zde běží ještě několik „experimentů“ a ti lidé se prostě jen baví Vašimi reakcemi … i o tom dále.

KV – opatrně pane Cody. Jednak – slečna Vespremiová není moje přítelkyně – jak jste si toto vycucal z prstu? Za další slečna Vespremiová nikde nic ani psát nemohla, protože jí to pracovní zázemí ani nedovoluje. Tolik na ujasněnou pane Cody. Za další – vyšetřování jasně ukázalo na nevinu slečny Vespremiové, takže buďte aspoň od té lásky a ochoty – přestaňte házet věci na lidi, kteří za nic nemohou, jen proto, že se Vám to hodí, ano?

Národní knihovna – chodíme do ní pravidelně, to je ostuda, že? Taky by Vám neuškodilo si tam občas zajít pane Cody. Teď například vydáváme knihu, která celá vznikla jen díky archivu Národní knihovny. Vážně Vás tak děsí, že chodí nakladatel do knihovny? :OD

Onen web s recezní – jaký máte důkaz, že je to naše práce mimo Vašeho výmyslu, který jste potřeboval pro tento článek? Víte, jedna věc je dělat si ostudu svými výroky, druhá věc je navážet se do akademiků, a pak se nechat ještě jak ňouma pozvat do televize a poslední věc je poukazovat na to, že nejste schopný jediného logického závěru, ale jste doslova připravený si je cucat z prstu. Zbytečně se zesměšňujete pane Cody. Apropo – pisatele recenzí patrně znám, i když se mi doslovně nepřiznal, ale nepochybuji o tom, a je momentálně v Izraeli, takže delší dobu zase nic nenapíše. Jinak logika 1 + 1 = kdyby to byla naše práce, tak tam právě ty recenze píšeme dále, ne? Pane Cody, dávejte trochu pozor odkud jsme vzešli – mohu Vás ujistit, že většině z nás, soudě schopností které zde ukazujete, dochází i to, co je za rohem Vašeho vnímání a schopností mozkem vůbec pojmout. A další věc – kdo je na „magické scéně mnohem déle než oni“? Vy určitě ne. Kdo další? Vy víte s kým spolupracujeme a jaké máme kontakty? Kdo za námi stojí? Víte, kdybyste použil raději hlavu na to, aby Vám došlo něco kolem lóže OLDM, namísto vymýšlení bludů pro hrstku lidí, kteří Vám sem chodí….

„Náš“ podvodný email: (cituji) „podivný e-mail, který přišel 21. listopadu většině osobností pohybující se na magické scéně“ – pane Cody, vy jste opravdu *** :o))). Víte proč přišel „většině osobností pohybující se na magické scéně“? Protože přišel jakoby náhodou Kojotovi (o kterém jsem se poprvé dozvěděl až na základě toho emailu) a ten ho rozeslal dále, což sám napsal. Tohle je opravdu porod s Vámi! Jak to přemýšlíte? Proč si myslíte, že bychom tyto věci rovnou nenapsali do Necronomiconu? TAM je naše vyjádření! Proč by měl existovat ještě nějaký další, alternativní text? A ten Grimoire Nexus u toho přiložený, s vykradenými obrázky a texty z našeho webu, opravdu tomuhle někdo věřil? Protože pokud ano, doporučuji návštěvu psychiatra. A 1+1 = proto jsme se k tomu ani nevyjadřovali, dokud mne nepožádal Petr z Vlkova, abych to aspoň někde dementoval. A opět 1+1 = krátkost mého popření myslím jasně poukazuje na fakt, že jsem neměl zájem se tím více zabývat, protože z toho měla akorát kupa lidí srandu (tím myslím srandu z těch magiků co na to sedli). A poslední 1+1 v tomto bodě = že nám nikdo nenapsal, když tak stojí o to vyjádření, že? Nikoho ani nenapadlo se u nás optat, zavolat nám, napsat email a dotázat se, jestli je to od nás – proč, když pavlač potřebovala drb, ne? :o)

A další a další a další – víte o Vaší unikátní schopnosti přemýšlet (ale nejen o Vaší) vzniká teď kniha, tak se tu nebudu moc vysilovat. Vy dáváte druhým náramné nástroje ku práci a to ne pro vymýšlení pamfletů, ale pro opravdovou práci psychologa a logika. Je to smutné a zároveň pro nás děláte ohromný kus nevděčné práce.

Přerod našeho portálu, Vámi zmiňované „publikoval zvláštní směs ohlášení“ – kdyby Vaše mysl na chvilinku utichla … sešla z té cesty podlosti a hany, kterou je zasycena tak, že už ani není schopna ničím prohlédnout … a zamyslel byste se, tak by Vám došlo, že prostě děláme nepopulární opatření, které bylo již nutné. Asi za tím bude trochu více než je psáno, jak to tak bývá, ne?

Hele Pavle, Cody, či jak chceš. Jestli někdo sklízí co zasel, jsi to Ty. Já „kontroluji“ velice malou část lidí kolem mne a Ty jsem již požádal, aby toho nechali. Z Tebe je totiž nyní myš, se kterou si hraje najednou několik skupinek „koček“. Já jsem apeloval na to, aby to přestalo, protože ani mě to není příjemné a hlavně znám nekonečnost lidské blbosti (kterou jsi tady mimo jiné dnes předvedl v plné velikosti) a vím, že bych za chvíli dělal jen to, že bych vysvětlovat na internetu všechny zhovadilosti a výmysly druhých. A na to opravdu čas nemám. Z našimi aktivitami se nám rozjelo tolik možností, že již není v našich silách vše zvládat a ještě se k tomu věnovat handrkování kolem hloupostí zde (na internetu) šířených. V ČR zažívá esoterní scéna dosti bouřlivý (a nutno podotknou, že ne tak úplně náhodný) přerod. Možná, že někde vzadu stojí někdo, kdo to diriguje. Možná je to jen soubor náhod. Ty si jistě vymyslíš své. Co ale není tak úplně jedno je, že jsis nadělal haldy nepřátel a vše se teď odrazí proti Tobě. Pokud chceš ke všemu vyjádření OLDM – bylo již v Necronomiconu – my vnímáme, že je to velká škoda, protože se znemožníš takovým způsobem, že to již nikdy nedáš dopořádku. A to je při čase, který věnuješ esoterní oblasti, ohromná škoda.

Takže, není už na čase začít Cody trochu jinak?

PS: Doufám, že omluvíte gramatiku a případnou (ne)souvislost textu, ale jsem po celém dni už dost utahaný a ještě jsem musel absolvovat hodinový hovor o panu Codym a nutnost Vám zde napsat. I když je to podle mne házení hrachu na stěnu.

PSS: Nebudu zde prosím vést další diskus, i když to možná udělá nějaký vtipálek podepsaná pod OLDM. Je na Vás čemu chcete věřit. Vždyť je to předně ukázka Vašich schopností. Za tím vším stojí další lidé, jiní, kteří Vás sledují a dělají si obrázek …


 
Cody
Led 27, 2010 at 10:15

Avanaxi, nebudu a ani nechci reagovat na vše, co jste napsal (byť bych pochopitelně mohl). V mnoha věcech se mýlíte a v mnoha můžete mít pravdu. Pokud se v těch zásadních věcech mýlím, bude to ta nejkrásnější mýlka, kterou rád přiznám.

A moc rád budu informovat jen o vašich pozitivních aktivitách. Takže jsem ochoten pokračovat ve vztahu k OLDM jinak. Doufejme, že tímto to skončí a ve vašich dalších knihách si nebudeme číst další „otevřené dopisy“, které patří přecijenom jinam. A to do soukromé konverzace.

Takže rád výzvu přijímám.


 
Avanax
Led 27, 2010 at 14:04

Jak jistě víte pane Cody z hermetických zákonitostí, když věnujeme značnou sílu určitým podnětům, vytvoří si tyto vlastní cestu s dostatečně velkou setrvačností. A ta setrvačnost vše kolem nás bude pronásledovat ještě nějaký čas. Pokud smír přetrvá a utichnou věci, které jí udílejí další a další sílu, tak zanikne. My na tom zájem máme, i když vnímáme, že rozruch naše esoterní scéna potřebuje, ale zásadně jiný. Odborný řekl bych a daný schopnostmi umných jedinců. Já, ale nejen já, potřebuji pro svůj růst slovní tahanice, strkanice, rozepře. Ale ty tu ještě, žel, nenastaly. Zatím se tu vedou opravdu jen žabo-myší války s kopou nepodložených pomluv. Za nás, i když to bude stát zastavení vydání jedné knihy a nutnost přepracovat několik dalších věcí, mohu říci, že není vůbec problém tomu vyjít vstříc. Jak ale říkám, ta setrvačnost jistě vykoná své, a je s tím třeba počítat. Nuže tedy čiňme se. (A možná by bylo načase začít si taky trochu všímat možností, které OLDM nabízí. I když to samozřejmě nenutím.)


 
Kojot
Led 27, 2010 at 18:35

Já jsem fakt rád, že nejsem hermetik…


 
Chaimen
Led 29, 2010 at 19:01

Mám dojem, že problém je v tom, že se naši okultisté mezi „Magy“ z OLDM právě dvakrát nehrnou a nechtějí Avanaxe za šéfa. Proč by také měli? Existuje tu víc skupin (Univerzalia, Horev, lidé kolem http://www.grimoar.cz atd.), které pracují už nějaký ten rok, zatímco lóže OLDM se vylíhla teprve nedávno.


 
Skoll
Úno 1, 2010 at 18:39

88.100.226.117
Žena, fanynka Harryho Pottera

Provider: Telefónica O2, ADSL

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; cs; rv:1.9.0.13) Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13

Umístění DNS serveru:
Latitude: 50.7167
Longitude: 14.4833

Bylo by zajímavé si zjistit více.


 
Putnik26
Úno 3, 2010 at 02:16

Sice nesledujem dianie na Ceskej scene nejak hyperaktivne zacinam mat pocit ze cely cas si tu niekto z vas utahuje. Jak z OLDM tak celkovo s nevrazivosti ktora v ramci hermetikov panuje u vas. Trosku mi to pripomina vycinanie Jozefa Kariku volakedy na grimoar.cz akurat teraz vo velkom style. Vsetci sa hadaju vlastne nikto nema stoho uzitok ale stale sa nejakou ‚nahodou‘ prileje olej do ohna.


 
Cody
Úno 3, 2010 at 10:51

Nemyslím, že se všichni hádají, tento stav nevnímám.


 
Cody
Úno 4, 2010 at 18:59

Skolle, tohle jsme taky zjistil, ale moc to nepomůže. Zábavné ale je, že jsme tuto IP adresu dal na blacklist a sledovat v sandboxu ty stopnuté komentáře:-)


 
Sandro
Úno 24, 2010 at 12:52

Pro Krystovy játra, koukám se, že Avoník si umí najít hodně času na to, aby napsal pěknou protiřečící si slohovku:-D


 
jinthra
Úno 28, 2010 at 11:03

Je vcelku zajímavé, jak mocný energetický tok někteří „mágové“ mají, jsou-li ochotni energií takto mrhat…a „informace“ žádné, jen entropie…


 
Nurgalo
Čvn 22, 2010 at 12:13

Hukot, at to vre! 😀


 
Radek Marty Martínek
Čvn 19, 2013 at 15:57

Právě jsem ve svém PC otevřel PDFko Necronomiconu od OLDM. Knihu od této „lóže“ bych si po zkušenosti s Goetií nikdy nekoupil. Jaksi nemám v roce 2013 náladu na komickou staročeštinu ani na názory Avanaxe. A dělám dobře. Fňukání členů OLDM v doslovu ke knize je vrcholně trapné – nechci Necronomicon s takovými komentáři! V klidu klikám na „delete“ s myšlenkou: „Já to věděl! Můj instinkt nezklamal.“ Proto jsem se k jejich vydání Necronomiconu dostal až nyní: po nějakých čtyřech letech, kdy je na trhu (aniž by mi v této podobě chybělo).
Avanaxe jsem potkal virtuálně na jedné okultní diskuzi, kde jsem správcoval. Proti pravidlům serveru neustále přicházel s reklamou na knihy od OLDM. Reagoval jsem, že tento typ reklamy na diskuzi nechci vidět a napsal jsem mu o svém nevalném názoru na poněkud komickou Goetii. Z Avanaxe se rázem vyklubal hádavý typ, který aniž by mne znal, začal mne hodnotit na osobní úrovni a dávat mi různé diagnózy. Naštvali jej i ti uživatelé, kteří mu odpověděli na jeho otázku: „Jak se vám líbí obrázky k té a té knize?“ reakcí: „Nelíbí.“ U Avanaxe mi nění jasné to, proč se zabývá magií, když třeba zahrádka, křížovky a TV soutěže jsou také moc hezké koníčky. Proč se vůbec takováhle figura naváží do mnohem výraznějších osobností? Napadá mě jedině čecháčkovská závist. Podle mého soudu je image staroaeonských nebo prvorepublikových hermetiků v postmoderním světě dost trapná. Avanaxovy názory srovnám třeba s názory P. Hinea, LaVeye nebo Kariky, přičemž nevidím v Avanaxovi ani OLDM vůbec žádný přínos – spíš magii zatemňují a zkreslují a především ZESMĚŠŇUJÍ! Jejich image bych přijal jedině tehdy, kdyby jasně vypíchli, že jde o příslušný diskurzívní koridor „klasický hermetismus“, jehož optikou magii nahlížejí. Jejich podání je spíš svatouškovstvím prosazováním jediné Pravdy Pravd. Pro řadu zájemců o magii budou jejich výlevy jedině tak oblbující. Kritizují Josefa Veselého, který ovšem popsal v knize Učení mistrů Necronomicon, Lovecrafta a Mýtus Cthulhu mnohem zasvěceněji než Avanax v naprosto trapné předmluvě. Okamžitě je znát, kdo je na tom vědomostně několikanásobně lépe – kdo je profesionál a kdo by se měl držet jiných koníčků. Ne, nejsem žádný zvěd nebo agent Veselého, vůbec ho neznám, jen jeho zajímavé knihy. OLDM také kritizují Codyho, který vedle Koubiče dělá v ČR pro popularizaci Necronomiconu již řadu let nejvíc. Já osobně mám podomácku vyrobený Necronomicon a vázanou knihu bych jako fanda Lovecrafta a Mýtu Cthulhu samozřejmě chtěl. Ovšem od kolektivu, který tématice rozumí a výborně se v ní orientuje! Takové bláboly, jaké vypouštějí „magové“ (hahaha, komické slovo) z OLDM, nehodlám vyměnit za své peníze. Pochopitelně dám raději přednost vázané knize v angličtině, kde nebudou výšplechty OLDM, a za kterou jsem ochoten pustit nějaký ten dolar. Zkrátka: Necronomicon od OLDM nechci ani zadarmo! Umění s tímto typem komentářů si ještě dobře pamatuji z dob komunistů, kteří podobně slaboduše komentovali knihy, LP desky atp. LP skupiny Europe pak neslo překlad písně „The Final Countdown“ jako „Tři…dva…jedna…teď!“ To je úplně stejně „kvalitní“ překlad jako jsou „kvalitní“ OLDM komenty nebo různé trapné dopisy profesionálním spisovatelům. IÄ! IÄ! CTHULHU FHTAGN!


 

Napsat komentář

Copyright © 2019 Bloxxter – osobní blog Pavla Ungra o světě. All Rights Reserved.
Theme by sheVcza. Google