Něco málo k volbě prezidenta

Napsal: Pavel Cody Ungr | Kategorie: Informace
18. února 2008 000 11:37

No. Máme prezidenta, jsme rád, že to dopadlo takhle, byť jsme vyloženě proti Švejnarovi nic neměl. Nicméně levicové metody kontroly volitelů a zastrašování mi jsou odporné. Po volbě mne zaujmuly (pokaždé jiným způsobem) tyto dva články: Na blití ze Švejnara a Švejnar jede na letiště. Vcelku zajímavé.

Původně rodák z krkonošské Jilemnice, nyní už pár let SEO konzultant a pasivní člen a udržovatel Mezinárodní pohanské federace v Praze. Sleduji co se kolem mne děje a snažím se zlepšovat sám sebe i okolní svět. Miluju hudbu, tanec a knížky. Rád cestuju a poznávám nové lidi a nové výzvy.Jsem pohan a magik poměrně postmoderního ražení. Nenechám se tím zmást. Řikají mi Cody. Jsem Pavel Ungr.


19 komentářů

Elijah a.k.a. Rabid Rabbit
Úno 18, 2008 at 14:43

Co máš z toho, Cody. Mně je na blití z Vaška Klauzovic, protože jsem byl několikrát na „debatě“ s ním. Je to modrej pták, který svýma žvatlama o síle „svobodného“ trhu a ekonomiky a antiekologickýma projevama vyloženě dráždí moje nervy. už se těším, jak bude Klauz vetovat všechny nové zákony zakazující a omezující chudáčky podnikatelské subjekty ekoteroristickýma obstrukcema. Škoda, Bobo by se na hradě vyjímala mnohem líp.


 
Cody
Úno 18, 2008 at 16:17

Co z čeho mám? Poněkud Tě nechápu? Umístil jsme odkazy na 2 články, které mě přišli zajímavé.
Mě opravdu není na blití z prezidenta republiky. Myslím, že je to dobrý muž na prezidenta- To, že s ním nesouhlasím je jedna věc a to, že byl z kandidátů nejlepší volba je věc druhá. Nevím, musím z principu odmítnou jakéhokoliv komunistického kandidáta. Narozdíl od jiných si některá komunistická svinstva pamatuju a nějak nacházím paralely, mezi technikami současné levice a vládou jedné strany.
Ten první článek prostě jen komentuje projev Mr. Švejnara a myslím, že celkem trefně.


 
Darken
Úno 18, 2008 at 16:55

Nevím, musím z principu odmítnou jakéhokoliv komunistického kandidáta.

Az budou komunisti tvrdit, ze 1+1 je dve, budeme bojovat za to, ze je to tri. Hlavne nikdy nesouhlasit s komunistama.


 
tpm
Úno 18, 2008 at 17:43

Pryč s Klausééém!!! Noira na hrad!!!:)))


 
Cody
Úno 18, 2008 at 18:31

Přesně tak Darkene:-) Tvé mládí tě omlouvá:-) Myslím, že čím dál je budeme držet od moci tím líp. Ideálně celou levici.


 
Darken
Úno 18, 2008 at 18:49

Inu, jsou lide kteri nemohou -li splodit argument zalozeny na faktech, placnou nejakou blbost, jako treba „Tve mladi te omlouva“.

Co vlastne pises:

Nicméně levicové metody kontroly volitelů a zastrašování mi jsou odporné.

Poslanec ma pravo hlasovat dle sveho svedomi, ale ja chci mit pravo vedet jak hlasoval. Verejna volba neni o nezavislosti poslanu ale o moznosti jejich kontroly.

Napadlo vubec nekoho, ze treba nejaky blbec zprava poslal nekolika nezavislym senatorum kulky aby to pak mohli hodit na ty hnusne levicaky? Nerikam ze to tak nutne muselo byt, ale celkem dobre mohlo. To ovsem nikdo neresi, kazdy argument, jakkoli naivni je dobry.

Ty dva clanky na ktere si upozornil pouzivaji slovnik velmi podobny komunisticke propagande z 50. let. Ale to je samozrejme v poradku, protoze haji tu spravnou stranu, vid? 🙂


 
Elijah a.k.a. Rabid Rabbit
Úno 19, 2008 at 08:43

Darkene, souhlasím s tebou. Cody, já si komunismus pamatuju moc dobře, můj otčím a děda proti režimu celkem ostře vystupovali a mě dokonce vyhodili z pionýra:)

Mě se třeba nelíbí jak Bém a ostatní odéesáci automaticky prohlašovali a prohlašují, že Klaus je ten jediný správný a že by měl být automaticky pořád na svém místě. Jako by Klaus byl dobro a všechno ostatní zlo – nepřipomíná ti to něco? Pokud z principu odmítáš vše označené jako komunstické a levicové, pak tě pravice krásně a dokonale zpracovala stejně jako levice hromadu lidí v minulém režimu. Znamená to, že nepřemýšlíš, nehodnotíš a apriori popíráš „zlo“ druhé strany.

Švejnarův projev mohl být plný frází, protože Klausův projev jich byl pný taky. Který politik dneska splňuje to co slibuje? Ukažme si na ně prstem. Bohužel, politika je dnes stejně jako ekonomika a reklama jedna velká bublina, která možná praskne a vyvalí se z ní takový smrad, že se všichni zadusíme.


 
Cody
Úno 19, 2008 at 10:54

Opravdu si nemyslím, že by měl být člověk který chce svobodně volit kontrolován. Ona to pak už jaksi není svobodná volba. Četl jsi od Orwella 1984? To je to co stojí za zamyšlení, proč nikdo neměl potřebu kontrolovat pravici? Proč za pravicí nestála druhá řada lidí, kteří kontrolovali jak ta levice volí? Proč jen levice vylučuje své lidi z poslaneckého klubu? Proč je pravice kompaktní a levice plná přeběhlíků?

Milý levicový germáne, myslím, že jsi nerozeznal argument a ironický komentář.

Jsem zásadně vůči komunistům a v tuto chvíli i vůči levici, dokud bude mít ve vedení lidi jako je Paroubek s totalitními nedemokratickými názory na kontrolu své strany. Zatím komunisté ani nenabídli nic o čem by stálo za to uvažovat nebo ano, Poučte mě? Dokud tam budou lidé jakou soudruh Grebeníček, fakt neexistuje argument, který by mě přesvědčil.

Ten kdo v tuhle chvíli odmítá reformy, které prosazuje pravice tak je blázen, který si neuvědomuje současnou situaci našeho státu.

Můžete s tím nesouhlasit a to je tak všechno co s tím můžete dělat.

Elijahu, ne nepřipomíná. my totiž můžeme veřejně s Bémem nesouhlasit.


 
Darken
Úno 19, 2008 at 13:31

Cody, posledni dobou sem za sve politicke nazory tercem obliben u „pravicaku“ i „levicaku“ (ty uvozovky sou tam proto, ze oznacuji lidi kteri o tech pojmech prilis mnoho mluvi a prilis malo jim rozumi). Dava mi to nadeji ze sem stale mozna neztratil zdravy rozum.

Svym zpusobem Ti zavidim tvou naivitu ktera ti dava pocit bezpeci a vedomi, ze jsi na te „spravne strane“. Ja nic takoveho bohuzle nevidim. Nevidim budoucnost v pernamentni revoluci ani 100% svobodnem neregulovanem celosvetoveglobalizovanem trhu.

Co se tyce volby prezidenta… hypoteticky scenar… ods uplati nekolik poslancu cssd aby vhodili do urny listek pro Vaclava Klause a ten vyhraje. Nikdo se nikdy nedozvi jestli to udelal nekdo z cssd, kdu, sz, jestli to udelal z ideoveho presvedceni nebo pro prachy…

Ja chci abych se mohl sveho poslance zeptat: Proc jste hlasoval tak a tak a chci aby byl schopen svuj krok obhajit. Podle toho se rozhodnu budu -li ho volit priste nebo ne. Ano, tajna volba ma sve vyhody i nevyhody, stejne jako verejna. Ja, v dobe kdy se seda eminence cssd schazi s tajemnikem VK preferuji volbu verejnou, ale kvuli tomu nebudu plivat na zastance volby tajne. Premyslel si o tom vubec? Nebo by ti tech par uplatku ani nevadilo protoze jsou pro dobrou vec?

To, ze CSSD vyloucila poslance ze sveho klubu za volbu VK a za to ze to nedokazal nijak obhajit te strasne trapi, ale vyroky pana ministra vnitra ne?

Proč za pravicí nestála druhá řada lidí, kteří kontrolovali jak ta levice volí?

A timhle chtel nas pravicovy chaosmagicky basnik rict co?


 
Cody
Úno 19, 2008 at 13:57

Já netvrdím, že jsme na správné straně, jen mám pocit, že nejsem na té horší. Které výroky máš na mysli?

Básník měl na mysli tu levicovou kontrolu levicových:-)


 
Darken
Úno 19, 2008 at 14:06

A co je na tom doopravdy spatneho? Za predpokladu ze se muj klub usnese na tom ze bude podporovat kandidata A a nikdo proti tomu nevznese namitku, zavisi na tom opravdu hodne a objevi se informace ze nektere tve zakonodarce se snazi uplatit ci vydirat aby zvolili kandidata B, nebyl bys opatrny?

Kdyby se uz z tveho tabora neodtrhli dva poslanci a nepresli k opozici, nebyl bys jeste opatrnejsi?

Vazne si myslis, ze kdyby se to same stalo v obracenem poradi, chovala by se ODS jinak?


 
Cody
Úno 19, 2008 at 16:32

Věřím, že nedělala, ale je to je on otázka víry. Já si prostě myslím, že tohle není správný postup.


 
Darken
Úno 19, 2008 at 17:19

A pocitam ze kdyby po volbach dva pravicovi poslanci prebehli a podporili mensinovou vladu cssd tak by jsi pro me mel stejne pochopeni .-)


 
trilo
Úno 20, 2008 at 01:34

2Darken: Kdyby celá strana musela hlasovat stejně, není poté zapotřebí mít tam 200 poslanců, které platíme. Stačil by pro každou stranu jeden zástupce, který by zvedal případně nezvedal ruku. Každá strana s jedním člověkem a určitým hlasovacím kvocientem, takto to naštěstí nefunguje. Právě proto je jich tam tolik, aby každý mohl volit dle svého nejlepšího svědomí, strana je pouze způsob jak se do poslanecké sněmovny dostat a zaškatulkovat se do nějaké základní skupiny idejí, aby voliči rámcově věděli, kam patříš.


 
Cody
Úno 20, 2008 at 10:44

Darkene, to nevím, řešíme co by bylo kdyby a to je opravdu zbytečné.


 
Jakub
Úno 20, 2008 at 16:09

Komunisti jsou dle mého názoru nebezpečný a hnisavý vřed, kterýho jsme se ještě bohužel nedokázali zbavit. A to ani v parlamentu ani v nás samých.

Můj kandidát je byl Švejnar. Klaus není úplně tragická prohra, jen od nás asi nikdo nebude čekat nic moc nového ani chytrého a naše zahraniční politika bude nadále poněkud legrační a na členství v radě bezpečnosti OSN či kredit progresivní země můžeme na dalších pět let zapomenout. S tím se dá žít.


 
Brozkeff
Úno 23, 2008 at 20:24

Ani Klaus, ani Švejnar by nezpůsobili a nezpůsobí žádnou revoluci. Práva presidenta republiky u nás nejsou taková, aby měl president práva začít válku, a legrační Klausova antiekologie ani potenciální Švejnarova radarofilie a USAcentrismus nemají žádnou reálnou moc nad věcmi.

Stručně k onomu Codyho pravičákocentrismu: ač ODS by v případných parlamentních volbách pro mne byl potenciální kandidát, koho volit, nemám potřebu tuto stranu preferovat všude. Pokud už rozhodnutí Klaus či Švejnar, kašlu na to jaká partaj jej navrhla a za jakých podmínek a bral bych na základě projevů a veřejných presentací v TV i jinde Švejnara. Co na tom, že to možná bylo dokonale zahrané, nicméně všude kde jsem Švejnara viděl, na mne působil jako vyrovnaná a klidná osobnost, což se o drtivé většině českých politických špiček říct nedá.

Codyho rozhodnutí preferovat Klause nicméně zcela chápu, nebot Cody rovněž není zrovna „klidná síla“ ala Švejnar. Dokonce si troufám tvrdit, že by se Codyho způsoby jednání s jinými a vlastní sebedůležitost v politice velice hodily, a tímto Codymu doporučuji, pokud chce lepší plat, aby to s tou politikou zkusil, krásně by tam zapadnul.

Amen.


 
Elijah a.k.a. Rabid Rabbit
Úno 25, 2008 at 15:13

to Brozkeff: Jo, prezident u nás má sice menší práva, ale reprezentuje nás, občany ČR, před celým světem. A krom toho může pozdržet vetováním prosazení některých zákonů. Nemůže je sice úplně zrušit, ale i to zdržení může být občas důležité. Pravda, vybírat si ze dvou ekonomů co rádi hrajou tenis, to není tak jednoduché, ale když se s jedním z nich znáš (respektive jsi jej několikrát viděl naživo mluvit) a nelíbí se ti, nebudeš ho chtít:) Omen


 
Binoa
Úno 29, 2008 at 21:05

Já osobně jsem z Klause a vůbec celého toho divadla, do kterého byl ochoten kvůli své funkci dobrovolně vstoupit zcela nešťastná…V tomto s Tebou Cody v žádném případě nemohu souhlasit..Mé srdce bije doleva, ale i kdyby nebilo, s člověkem, který staví potřeby bussinesu a průmyslu a rozežranosti našich posh podnikatelů nad Matku Zemi, prostě nikdy souhlasit nebudu. Navíc už když se na něj dívám a slyším ho mluvit, nemohu si pomoct, vždy se mi vybaví někdo z SS……..A na hrad???Tam bych poslala Zdeňka Svěráka…Jenže on by nešel…na to je až příliš moudrý!:)


 

Napsat komentář

Copyright © 2018 Bloxxter – osobní blog Pavla Ungra o světě. All Rights Reserved.
Theme by sheVcza. Google

%d blogerům se to líbí: