Bloxxter - blog jen tak o životě

O přednášce Cizí oheň Vojtěcha Kodeta [ Informace,Magie]

9. 4. 2008 v 15.34

Jak jsme již avizoval, včera jsem navštívil výše zmíněnou přednášku katolického kněze Vojtěcha Kodeta. Podle toho co jsem si  o tomto pánovi zjistil jsem nečekal, že budu potěšen, ale opravdu jsme nečekal, že to bude tak hrozné.

Myslím, že není třeba o tom sáhodlouze mluvit. To, že zde byly prezentovány poznatky se kterými nesouhlasím a jedná se zde o konflikt názorový a je to záležitost víry mě přijde naprosto v pořádku. Ale to, že zde byly prezentovány očividné lži a pomlouvačné informace, s tím se smiřuje už hůře. Přednášející jenž svou dogmatičností, omezeností by se vyrovnal jistě některým inkvizitorům ze středověku ovšem mluvil velice sebevědomě a charismaticky. Abogarth podotkla, že mít po ruce hranici, trochu suchého sena a sirky, jistě by jsme již hořeli. smile_regular

Pravda je, že úvodní modlitba se nám líbila a zúčastnili jsme se také obřadu rozvazování, který z nás vymýtil vše ďábelské a démonické. Že bych seknul s magiií?Shame on youChatterbox … asi ne Shame on you

Nemyslím, že je třeba to nějak více rozebírat zmíním jen pár věcí, které považuji za vskutku alarmující.

  • za všechny alternativní metody léčby může démon – obzvláště mne zaujal démon homeopatie
  • veškerá současná (i starší) moderní hudba je démonická – rock, metal, house, techno, hip-hop, rap
  • klub Sysifos je báječný, protože bojuje proti okultistům (nějak Vojtík pozapoměl, že bojuje i proti náboženstvím, ale to ho asi netrápí)
  • démonické jsou i potraty a masturbace
  • v Praze existují Satanské kulty které provádějí lidské oběti (tak tohle už je skoro na konflikt se zákonem)

Abych to shrnul. Pan V. Kodet je fanatický hlupák (informace si jenom vymýšlí a vůbec neověřuje a to nemyslím samozřejmě otázky víry), který nejen že je dogmatickým katolíkem, ale ještě vypouští ze svých úst pomluvy a lži.

Související odkazy:

Facebook komentáře:

99 Komentářů »

tpm Notify 16.51 v 9. 4. 2008 komentuje takto:

Hm…zajímalo by mě jaký démon ovládá jeho.
Jdu si pustit nějaký tekec.:)

Anfiros Notify 17.08 v 9. 4. 2008 komentuje takto:

Já bych řekl, že démon schovaný pod názvem „Duch Svatý.“ :-P

tpm Notify 17.38 v 9. 4. 2008 komentuje takto:

To je rouhání!!! :)))

LianaRe Notify 20.33 v 9. 4. 2008 komentuje takto:

Hm, položil jsi nějakou otázku?

J,M Notify 23.29 v 9. 4. 2008 komentuje takto:

Je potřeba o okultismu mluvit.P.Vojtěch Kodet mě oslovil pozitivně a vůbec to nechci zlehčovat.Věřím,že se to někomu příčí,ale je to myšleno pro dobro nás všech.

Cody Notify 2.41 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

Liana: Nebyl pro to prostor.
J,M: Dobrej vtip:-) Mě nevadí, co řiká za křesťanský hemzy, ale vadí mi když zcela prokazatelně lže. By mě třeba zajímalo jestli by s tímle přístupem nechla např. svoji matku umřít s tím, že se bůh o to postará…

Jakub Notify 9.41 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

Pan Kodet není zdaleka první, kdo říká, že techno je démonické. Asi si na teknivalech taky prožil svoje… není první ani poslední, komu z toho hráblo.

Cody Notify 10.52 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

Jakube, to je to nejmenší co mi vadí. Ovšem záležitosti, ohledně potratů, údajných lidských obětí a zákazu jakékoliv alternativní medicíny považuju vskutku za odporné a některé z nich za vyloženě lživé, to už není ani otázka víry.

Abogarth Notify 15.54 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

Na začátku přednášky bylo uvedeno, že do roku 89 jsme byli převážně ateistický stát a teď je naprostá většina obyvatel věřících…
(jen k těm zvláštním výrokům)

Jakub Notify 16.08 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

Dělal jsem si legraci. Nevadí mi to vůbec, takovéhle katolické slinty i nějaký Kodet jsou mi naprosto ukradení.

Aspoň lidí vidí, že to nemají přehánět s kedrou…. že pak taky uvidí démony všude.

J.M. Notify 21.46 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

Vůbec Vám nerozumím.Vyjadřujte se prosím jasněji nebo aspoň srozumitelně.dík

Cody Notify 22.26 v 10. 4. 2008 komentuje takto:

J.M: Doporučuji slabikář, je tam hodně věcí, jak se naučit číst a pochopit text. No teď Vážně, Vaše připomínka má stejnou hodnotu, jako odpověď na dotaz v čem je problém. Je to rozbitý. myslím, že ty slova tady jsou formulována celkem jasně, pokud máte problémy s pochopením vcelku jednoduchého textu, napoište čemu a proč nerozumíte. Jinak Vám mohu doporučit si zopakovat základní školu.

orsic Notify 1.32 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

Ale pánové,nevidím důvod proč by se pan Kodet a jiní katoličtí knězi měli chovat jinak.Bylo by naivní si myslet že křesťanství bylo stvořeno ke spáse člověka.Tato instituce byla stvořena k ovládání lidí a vštěpování strachu a pocitu viny.Jsou stále napojeni na 2000 let staré kořeny.Jejich středověká mentalita je novému miléniu zcela cizí a tak cizí oheň je zde především katolicizmus.Nicméně abych neházel všechny křesťany do jednoho pytle,třeba rozsáhlá práce Rudolfa Steinera v rámci antropozofie je mi sympatická a jeho varování před propastí magie je v jeho slovech přesná.Jenže on narozdíl od pana Kodeta měl R.Steiner s magií osobní zkušenost.

Elijah a.k.a. Rabid Rabbit Notify 8.30 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

Hehe, zajímalo by mě, co říká pan Kodet na démona allopatie. Ale jak říká Jakub, myslím, že nejlepším způsobem jak tyhle lidi umlčet je nevšímat si jich, nereagovat na jejich slinty a tím vůbec, ale vůbec nepodporovat jejich egregora.

Mob Notify 11.31 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

orsic: Steiner byl spíš gnostik, ti končívali taky na hranicích :-)

Jakub Notify 13.36 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

Chtěl jsem tím jen s rádoby humornou nadsázkou naznačit, že všichni lidi, co viděli na každém kroku démony, a se kterými jsme se doposud setkal, to nějaký čas před tím hodně přeháněli s drogama nebo alkoholem do té míry, až jim z toho hráblo…

J.M. Notify 19.17 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

Z Vašeho komentáře vyplývá takový neklid a chaoz,že kdybych se ptala,zda čtete písmo Svaté a čerpáte z něj jistě se od Vás dovím jen samé neidentifikované slovní formulace.

Mob Notify 20.39 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

ad. ten Kotek – ten pán žije v paranoidním světě, kde se sváří dobro se zlem – jako každý paranoik vidí čerta za vším, co mu nepasuje do krámu…

2 Jakub – nevím do jaké míry jsou tihle lidé ne-nebezpeční. Kolegové na Slovensku by nám o tom řekli svoje.

2 JM – jak souvisí ten Kotek s Písmem – on to napsal?

Cody Notify 21.53 v 11. 4. 2008 komentuje takto:

J. M. Jaké z mnoha svatých písem máš na mysli? A jak to souvisí se neprvadami od Kodeta? Z našich pohoršení vyplývá nesouhlas s prolhaným knězem katolické církve. Chaoz rozhodně ne a ani chaos.

Jakub Notify 10.02 v 12. 4. 2008 komentuje takto:

Chaoz je nějaká kapela, ne?

LianaRe Notify 16.50 v 12. 4. 2008 komentuje takto:

to all:

Teď jsem zmatená. Přistupujete zde k p.Kodetovi coby odborníkovi na exorcizmus? Pokud ano, z čeho jeho erudici dovozujete?

Cody Notify 16.22 v 13. 4. 2008 komentuje takto:

LianaRe: On sebe s exorcismem sým spojuje, bohužel erudice tomu neodpovídá.

elijah Notify 7.36 v 14. 4. 2008 komentuje takto:

No, já třeba Písmo četl. Je tam třeba Miluj bližního svého.

Cody Notify 9.21 v 14. 4. 2008 komentuje takto:

Elijahu – krásně sto bodů:-)

Mob Notify 22.34 v 14. 4. 2008 komentuje takto:

LianaRe: no já myslím, že odborník na takovou blbost jako je exorcismus vypadá jako on :)

LianaRe Notify 15.26 v 15. 4. 2008 komentuje takto:

to Mob: až potkáš někoho, kdo rozumí exorcizmu, pochopíš, o čem mluvím.

Catalessi Notify 15.16 v 16. 4. 2008 komentuje takto:

LianaRe: Záleží na tom, o jakém druhu exorcismu je řeč.
V souvislosti s Kodetem zřejmě katolický druh patriarchálně-kněžského typu (to vypovídá o tom, jakou formou je exorcismus provozován, kdo jej provozuje a jak se k tomu kvalifikuje). Existují ještě exorcismy charismatických křestanských spolků, kde se exorcisté/ky kvalifikují na základě individuálního vnitřního „povolání“ Bohem, které by mělo být nějakým způsobem společenstvím prověřeno. Dále je známý exorcismus okultní (vliv exorcismu katolického a folklórního), potom exorcismus šamanský, který se dělí podle různých kultur (exorcismus folklórní). Každý z těchto druhů považuje sám sebe za „skutečný“, některý za „výlučně skutečný“.

LianaRe Notify 8.26 v 19. 4. 2008 komentuje takto:

Catalessi: měla jsem na mysli exorcismus provozovaný Římsko-katolickou církvi. Zmíněnou přednášku Cyrila Vojtěcha Kodeta, OCarm. ThD, jsem neabsolvovala, ale měla jsem tu čest vidět jeho podobné vystoupení na záznamu TV Nova. Popravdě zklamal mně. Přece jenom teologie je věda, která pracuje s logickými argumenty a tvrzení prezentovaná naším předním odborníkem na katolický exorcizmus postrádali jakoukoliv logickou vazbu. Skutečně nechápu smyčku, kterou se dostal od okultizmu k drogám a divákovi podsunovaný závěr, že snad okultizmus je příčinou všeho zla na tomto světě. Jednoduše kromě východiska, že tedy církev nikdy jaksi neuzná okultizmus, stály jeho tvrzení na vodě. Vycházeje z této prezentace, doluji si pochybovat o erudovanosti ThD. Kodeta, pokud jde o oblast exorcizmu, jelikož si neumím představit, že někdo, jemuž chybí základní informace o tom, proti čemu tak vehementně bojuje, je schopen skutečně z lidí vymýtat nějaké entity.

Crys Notify 12.51 v 25. 4. 2008 komentuje takto:

Upřímně, Ty jsi čekal něco jiného? Já ne… zkušenosti už mám dost na to, abych tyto akce s podobnými lidmi jako je Vojtěch Kodet absolvovala. Ještě, že jsem na přednášku nešla, ikdyž … mohla jsem se dobře pobavit :-)

ERR Notify 18.34 v 28. 5. 2008 komentuje takto:

Oj to jsou kecy co tu plácáte
Lidi, kdyby se s tim p.Kodet nesetkal tak by o tom nemluvil.
A tvrdíte že drogy a tak nejsou dílem ďábla??
A myslíte že potraty jsou OK? Jako zabijete dítě a nic to s Váma neudělá?
Se vší úctou…nechtěla bych vás potkat. Já bych se vás bála. Ale nebojte se, Ježíš se Vás nebojí vůbec, on vás naopak nesmírně miluje!!

Cody Notify 8.34 v 29. 5. 2008 komentuje takto:

Nazdar Eríku, Kodet je jednoduchý lhář (a navíc lže fakt hloupě) a dá se to vcelku dobře prokázat, je to fanatik podobný Koniášům a jim podobným.

Drogy nejsou dílem ďábla, většina z nich jsou dílem přírody a zbytek dílem člověka. Nikdy jsem dítě nezabil tak nevím co to se mnou udělá. Jsem rád, že se nás bojíš, my se neradi setkáváme s křesťanskými dogmatiky co nedokáži odlišit černou od bíle a neuvědomit si, že mezi těmito dvěma „barvami“ je ještě mnoho odstínů šedé.

waliča Notify 17.22 v 4. 6. 2008 komentuje takto:

O. Vojtěch Kodet je naprosto uzasny clovek. Tak se probudte.

Cody Notify 23.54 v 4. 6. 2008 komentuje takto:

To mi říkali i Jehovisti :-) I Adolf Hitler byl úžasný člověk.

waliča Notify 12.38 v 5. 6. 2008 komentuje takto:

Opravdu nechapu, jak normalni clovek muze v dnesni dobre tohle rict.

Cody Notify 13.22 v 5. 6. 2008 komentuje takto:

Nop já taky nechápu, jak to může Kodet říkat. Zírám, stejně jako ty :-)

Lili Notify 1.16 v 16. 10. 2008 komentuje takto:

Vojtěch Kodet je dobrý člověk tak už konečně otevřete oči!

Cody Notify 9.24 v 16. 10. 2008 komentuje takto:

Jj, doba inkvizice se vrací :-)

Lenka Notify 19.51 v 13. 12. 2008 komentuje takto:

Ráda bych se vyjádřila k tomuto nesmyslnému článku a k vám všem, kteří tak pohrdavě mluvíte o věcech víry. Bohužel, vše co Vojtěch Kodet říká je podloženo pravdou. On má ve svém oboru takové zkušenosti o kterých se ti milý pane ani nezdá. Pomluvy a lži vypouštíš ty, protože vůbec nevíš, o čem mluvíš a neznáš realitu. Příjde čas, kdy všechno pochopíš – nemusíš mít strach, ale prozatím být tebou nepíšu o věcech, o kterých nemám ani páru. Byly doby, kdy i já jsem měla podobné názory jako ty, ale čas ukázal, jak moc jsem se mýlila. Zkus pátrat po tom, jaká je skutečná realita. Když jsi tak nad věcí, proč se nezeptáš přímo samotného Boha, aby ti to všechno dokázal a ukázal? Možná proto, že máš strach…Každý hlupák dokáže člověka odsoudit, ale jen málokdo hledá skutečnou pravdu.

Madsheep Notify 20.40 v 13. 12. 2008 komentuje takto:

Zeptat se samotného Boha. Že mě to hned nenapadlo… Tak, jak to teda je, Virakočo?

Cody Notify 14.35 v 14. 12. 2008 komentuje takto:

Ahoj Lenko, jsme rád, že sji to napsala, krásně to koresponduje s tím co si myslím. Ano pan Kodet je hlupák, který nehledá skutečnou pravdu. Bha jsme se ptal a Marduk potvrdil to co jsme zde napsal.

Liliana Notify 8.02 v 15. 12. 2008 komentuje takto:

Musím souhlasit s Lenkou a panem Kodetem v těch bodech,které tu byly shrunuty. Lidi, probuďte se! Někdo vám šáhl na vaše radosti a jistoty, že proti němu tak brojíte? Ano, hřích se člověku líbí. V Ježíšovi přišlo na zem světlo, ale lidé si víc zamilovali tmu – hřích. Světlo totiž odkrývá, co je v nás. A ono to není nic pěkného,že? V člověku je tolik zla,i když si tak hrozní nepřipadáme.Ale když nám naše srdce odkryje Bůh, to je humus,co? Ano, souhlasím, ptejte se na pravdu Boha, toho jediného- Ježíše.A máte Boží slovo,ne? Tam to všechno je,proč nám ho Bůh dal,když z něj někteří nečtou a přesto si říkají křesťani.Ale z těchto některých výroků soudím, že tu píšou snad nekřesťani.I když Bůh má největší moc,přesto v tomto světě má určitou vládu satan.A nemyslete si, že přijde,udělá bububu a řekne-to jsem já,bacha na mě.Ten se rád převlíká za to dobré,aby ho lidi nepoznali a vrhali se do různých špatných věcí,které tu byly citovány.Je to varování pro nás všechny,když nejsme ochotni se nad tím zamyslet,pak je to naše smůla.Hloupej je ten,kdo si nenechá poradit.Navíc někým,kdo toho ví víc.Komu není rady,tomu není pomoci.Je mi vás některých moc líto.Tahle doba je zlá a plná nástrah,kéž vám Pán otevře oči.

Lenka Notify 9.36 v 15. 12. 2008 komentuje takto:

Milý Cody, to co jsem napsala, rozhodně nekoresponduje s tím, co si myslíš. Mrzí mě, že jsi to vůbec nepochopil. Vojtěcha Kodeta znám osobně a můžu ti potvrdit, že je to člověk, který vystudoval několik vysokých škol, tudíž je velmi vzdělaný a osvícený.
Pouze hlupák tvrdí, o někom, že je hlupák…Zamysli se nad tím-pevně věřím, že to není tvůj případ.
Pro Madsheepa: Tak teď už víš co máš dělat. Doufám, že se nebojíš zeptat, nebo snad jo?

Cody Notify 10.59 v 15. 12. 2008 komentuje takto:

Lenko, člověk, který tvrdí, že pražští Satanisti konají lidské oběti a nemá to nijak doloženo je hlupák. To, že někdo vystudoval několik vysokých škol, ale ještě neznamená, že to nemůže být idiot.

Pan Kodet žije ve středověku a on je ten kdo by měl trošku víc hovořit s těmi které tolik kritizuje, nic o nich neví, je intolerantní, dogmatický a omezený.

Fragr Tysor Notify 11.45 v 15. 12. 2008 komentuje takto:

ptejte se na pravdu Boha, toho jediného- Ježíše.A máte Boží slovo,ne? Tam to všechno je,proč nám ho Bůh dal,když z něj někteří nečtou a přesto si říkají křesťani.Ale z těchto některých výroků soudím, že tu píšou snad nekřesťani.
Velmi se mi líbí tahle křesťanská představa, že ježíš je jediný, někdy dokonce i stvořitel:-) co se týče božího slova, někde ve straým zákoně se tuším píše, že smrtelníka zabíjí… a že by tu psali nekřesťani?? Ó jaká hrůza, Cody měl bys to tu celý zcenzurovat…

Tahle doba je zlá a plná nástrah,kéž vám Pán otevře oči.
no jo, občas ke mě přijde satyr a vzbudí mě, ale většinou to zvládám sám. Taky se mi moc líbí, že Codyho blog čtou i lidi co povbažují magii za dílo satanovo… že se od tebe nedržej dál.

Lenka Notify 16.10 v 15. 12. 2008 komentuje takto:

Cody, souhlasím s tebou, že když má někdo vysokou školu, ještě to neznamená,že je chytrý, ale znova ti říkám, že Vojtěch Kodet ví o čem mluví, protože se se spoustou případů setkal osobně-viz exorcizmus, atd., je to člověk, který hledá pravdu a nachází ji, protože žije s Bohem. Trochu mě zaráží, že se stále snižuješ k takovým urážkám jako je hlupák, idiot. není to tak trochu pod tvou úroveň? K těm satanistům: Jak doložíš ty, že to není pravda? Jsi snad pražský satanista?
Pan Kodet žije v 21. století a moc dobře si to uvědomuje, nemysli si, že nehovoří s těmi, které kritizuje – spíš oni nestojí o komunikaci s ním, protože nedokážou přijmout pravdu. Svůj vztek ale musí nějak ventilovat, jak je potom jednoduché ho pomluvit a zkritizovat na internetových blocích,že?

Cody Notify 21.02 v 15. 12. 2008 komentuje takto:

Dobře Lenko optám se tě takto s kolika hermetiky, magiky, pohany, budhisty, muslimy, démonology se setkal? Kolik démonů vymítal? Jak víš – na základě čeho – že to není jen paranoia a opravdu dobrý psycholog?

K těm satanistům – nejsem, ale znám je velice dobře a vím, že něco takového se neděje, pokud o tom má herr Kodet informace, neměl by je předat orgánům činným v trestním řízení? To je přeci zločin! Pokud má důkazy o těchto vraždách a nepředá je policii, je sám spoluviníkem a není o nic lepší než oni.

Já si s ním klidně popovídám, já s tím problém nemám, ale nejspíš by se mě bál. Jsem magik, pracuji s entitami a opravdu nevidím problém v užívání antikoncepce a nevidím v tom žádného démona.

Poud pana Kodeta znáš, klidně mu to vyřiď. Osobně vidím jako člověka a křesťana kterého si mám za co vážit např. pana Biskupa Václava Malého. To je křesťan hodný obdivu a ne jakýsi Kodet, kterému moderní hudba přijde ďábelská.

martin Notify 12.18 v 16. 12. 2008 komentuje takto:

Ježíš nikdy neexistoval. Pouze podstata. A v tom je zásadní rozdíl.

Catalessi Notify 12.49 v 16. 12. 2008 komentuje takto:

Sry za trochu tematické reklamy, ale nešlo tomu odolat:
Myslíte si, že jste posedlí nebo máte někoho blízkého, kdo by vyžadoval zákrok exorcisty?
Neutrácejte zbytečně!
V dnešních dobách ekonomické krize se totiž stále prohlubují investice, které je potřeba vkládat do odstranění posedlosti. Zákrok dobrého exorcisty bývá zpravidla finančně velice nákladný, a to dokonce i v případech, pracuje-li exorcista zcela zadarmo (cestovné, stravné, rozbitý nábytek či zařízení místnosti atd.).
Máme pro Vás řešení:
Kupte si VYMÍTACÍ KARTU!
Tento fenomenální vynález za pouhých 500,- Kč + poštovné vyřeší vaše potíže! Obsahuje jednoduchý D.I.Y. manuál, dle kterého zvládne pracovat i člověk se základním vzděláním.
Dejte si pod stromeček dárek, nebo některému z Vašich blízkých! Zbavte se posedlosti prostřednictvím VYMÍTACÍ KARTY! Užijte si spoustu zábavy s VYMÍTACÍ KARTOU!
A NYNÍ DOKONCE ZA ZAVÁDĚCÍ CENU POUHÝCH 500,- KČ!
Zájemci prosím do pošty.

Cody Notify 0.26 v 17. 12. 2008 komentuje takto:

Hej:-) Catalessi, to mi nemůžeš dělat. Poprskal jsem si monitor:-)))

Catalessi Notify 1.58 v 17. 12. 2008 komentuje takto:

No, já se poučila z historie a manažmentu, že chceme-li něco ze společnosti odstranit, musíme vzniklou díru nahradit něčím jiným a být „prostě lepší“. :-) Zmiňovala jsem, že VYMÍTACÍ KARTA je multivariabilní a může krom jiného také dobře posloužit jako stěrka na monitor? :-)

Lenka Notify 18.18 v 17. 12. 2008 komentuje takto:

První otázka je na Martina. To myslíš vážně? Říká ti něco historie??
Cody, samozřejmě ti nemůžu říct s kolika hermetiky, magiky, pohany, atd. se setkal, protože to nevím, ale vím, že ho mnozí sami vyhledali, protože se dostali do velkých problémů- např. velmi silné deprese, myšlenky na sebevraždu, atd. Vojtěch Kodet byl exorcista -viz wikipedie“ Exorcista je kněz pověřený biskupem většinou na dobu určitou, aby prováděl na území diecéze tzv. velký exorcismus.“ Exorcismus se provádí po celém světě. Na tom není co dokazovat, to je prostě fakt.Spoustě lidí to připadá jako středověká praktika, protože se o tomto problému vůbec nemluví. Když budeš hledat, určitě o tom najdeš spoustu publikací i internetových stránek.(např. http://cs.wikipedia.org/wiki/Anneliese_Michel, http://www.youtube.com/results?search_query=Anneliese+Michel&search_type=).

Ještě k té hudbě-určitě neřekl, že jakákoli moderní hudba je ďábelská. Měl na mysli určitý druh hudby. Určitě stojí za přečtení toto svědectví: http://www.jesus.sk/svedectvi/muj-zivot-byl-metal
Možná bys měl V Kodeta opravdu vyhledat, určitě by ti na tvé otázky odpověděl lépe než já. A neboj, bát se tě určitě nebude-jak už jsem psala, s podobnými lidmi se setkává často.

Cody Notify 20.39 v 17. 12. 2008 komentuje takto:

Lenko, ti co za ním chodí jsou nejpíše psychicky labilní ubožáci. Nevím o tom, že někdo z rozumných, kvalitních a dobrých magiků by pana Kodeta kdy navštívil.

Hele to nemá cenu, ty věříš, že on je něco fajn, já myslím, že z něho musím mít ďábel radost. Dělá z víry něco co umře. Pokud do 50 let z církve nezmizí lidé jako oni, tak je katolická víra mrtvá.

martin Notify 11.13 v 18. 12. 2008 komentuje takto:

Odpověď pro Lenku: Ano to myslím vážně. Při studiu různého materiálu vycházím z toho, že Kristus nebyl. Je to tak, že je to Horus, syn Isis (Maria) a Josefa (Osiris) kterého pouze kniha s názvem Bible (která je pouze snůškou upravené historie, tudíž je to úplně nevěrohodná kniha, kterou si vymyslel nějakej zednář) vymyslela, upravila.

Cody Notify 13.21 v 18. 12. 2008 komentuje takto:

Jo myslím, že by jsme s těma vtipama neměli přestávat. Člověka to odreaguje.

Darken Notify 18.36 v 18. 12. 2008 komentuje takto:

Hej, tento odkaz je fakt super (http://www.jesus.sk/svedectvi/muj-zivot-byl-metal), takle sem se uz dlouho nepobavil :D ale prijde mi to jako blbost, muzu ti zarucit, ze na koncerte ROOTu nikdo nerve veci jako Ach satane ty vládče všehomíra, jak skála pevná je má láska k tobě…. Pro vetsinu lidi v kotli je tam vykrik „Satan pyco“ skutecne intelektualni vykon.

Catalessi Notify 10.00 v 19. 12. 2008 komentuje takto:

Cody: „Jo myslím, že by jsme s těma vtipama neměli přestávat.“
Jo, evidentně pohani za velkou louží s křesťánkovským uniformismem mají své letité zkušenosti, viz odkaz na komiks, co jsem postla sem:
http://36stupnucelsiagrade.blogspot.com/

Ad. vypravěčský styl, lidově zvaný mezi křesťany „osobní svědectví“:
často bývá velmi nadsazený, jeho jedinou devizou je totiž přehánět, jak špatně na tom člověk byl než „přijal Ježíše za svého pána“. Bývalí „okultisté“ také přehánějí svou důležitost, neboť hovoří před laiky.
Někdy jsou tyto pseudookultní zkušenosti kompletně celé vymyšlené, na základě inspirace jiným post-okultním svědectvím (=simulakrum=kopie bez originálu). Jednoznačně se jedná o druh „duchovní reklamy“, založené na hanění konkurence (dokáže tohle váš bůh/bohyně?) a na principu simulakra=mediální falešný a manipulativní obraz reality.

fragr tysor a spol. Notify 18.22 v 19. 12. 2008 komentuje takto:

ale no tak, teď už nás budou opravdu nenávidět…
Zase na druhou stranu si myslím, že sem tam se někdo skutečně posedlý vyskytne. Jen by mě zajímalo proč to jsou většinou (nebo proč se objevují zejména) mladé ženy z věřících rodin? Je to slabost a symbolika dívky, nebo absence duchovního zážitku vyústí v takhle vyhrocenou situaci? Všimnul jsem si že to je skoro vždy :“mladá, milá dívka obyčejná jako všechny ostatní…“
Pro mě je teda největší noční můrou muset vyrůstat v přísně věřící rodině, z toho bych možná taky začal otáčet hlavou, řvát a žrát brouky…
A využiju této příležitosti abych ti, Catalessi, poděkoval za ten komix…nejlepší zážitek tohoto měsíce :-)

Darken Notify 19.16 v 19. 12. 2008 komentuje takto:

Jj, komix je uzasny :-)

Darken Notify 2.13 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Ten text od rootu samozrejme znam :) Byli doby kdy se mi i celkem libil, i kdyz mi to dnes prijde legracni. Jen z vlastni zkusenosti vim, ze publikum rvouci v kotli si vetsinou ke zpevu vybira mene kvetnate pasaze.

Catalessi Notify 8.30 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Díky všem, pohanství si na rozdíl od křesťanství dokáže dělat srandu samo ze sebe, křesťanské vtipy jsou jako krájet si krajíce chleba přesně centimetr podle pravítka.

Tysor: U těch mladých dívek by byla motivace přitáhnout pozornost, posedlost jako určitá mentální zkratka, jak projevit své potlačované a negativní já, bouřící se pod nutnou maskou a přetvářkou toho, co se pro mladou ženu sluší. Nicméně v žebříčku agresivity bych to pasovala někam dolů, znáš případy, kdy by ty dívky někomu skutečně ublížily?
Momentálně máme v hrnci s vodou prasklou plastikovou pyramidu, těžítko, naplněné barevnou tekutinou. Synův spolužák přiběhl k lavici, na kterou si Míša těžítko položil, uchopil je a vší silou s ním třískl o desku. Bezdůvodná, čirá agresivita psychopata – to je velice nebezpečná posedlost, toho hocha si pamatuji ještě z dob předškolních a bohužel poněvadž skutečně vykazuje četné rysy narušeného chování, učitelé jej trestají už jenom v případech, když někomu fyzicky ublíží. Na pyramidu dostal syn od píčutelky plastikovej sáček, aby si ji odnesl a tím to zhaslo. Hádám ten hoch bude jednou moc nebezpečnej.

Darken: „Satan pyčo“ je taky takový nenápadný klenot, na jisté dekadentní rovině :o))).

Darken Notify 9.48 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Catalessi: Asi mas pravdu, ale co s tyce dekadence tak sem jeste zacatecnik… znas to, sodomisticke orgie, dabelska hudba,halucinogenni drogy… nic zvlastniho… ale tesim se na den kdy pochopim dekadentni mysterium slov „Satan pyco“.

Ale vzpomel sem si jak sem kdysi jednomu krasnemu mlademu naivnimu krestanovi pustil XIII. stoleti. Me vzdycky prislo ze tahle skupina si dela z tech cool dark gotickych textu vlastne prdel, ale jsou tam presne ta spravna slovicka aby to u tehle lidi vyvolalo epilepticky zachvat… :)

Catalessi Notify 10.12 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Darken a OT: Vtip je v tom, že slova „Satan pyčo“ se nedají uchopit intelektuálně, ale živelně. Dekadence to začíná být v momentě, když je člověk schopen chápat věci jak živelně, tak intelektuálně, na tomto principu sepětí třeba vznikají vtipy. Mým učitelem dekadence byl zejména Ladislav Klíma, vřele doporučuji, u Karáska je z mého pohledu lepší jeho život, než to, co napsal.
Ad. XIII. stol., já spíš poslouchala jejich vzory, tedy např. originál „Bela Lugosi’s dead“ od Bauhausu je naprosto nepřekonatelný, Murphyho vokál je někde jinde. Stejně tak si radši než Rooty poslechnu Sepošku a zajdu na Napalm Death (kde jsem ostatně posledně BigBoše viděla rovněž). Jsem zkrátka dekadentní gurmán a do kotle nelezu:-).

Darken Notify 12.40 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Diky za vysvetleni. Ja zatim chapal tu dekadenci spis zivelne nez intelektualne :).

Musim uz pomalu bezet, slunovratova noc se blizi a ja jeste jeste nekde musim ulovit nejakeho mladeho chlapecka jehoz krik a krev pak na oltari znovu probudi slunce. Ave Loki dcero, at temne sily okultismu dal vladnou svetu.

Mob Notify 13.56 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

2 Liliana + Lenka (viz. výše):

„Jejich vůdce je slepý. Protože je silný, nevědomý a domýšlivý, řekl ve své pošetilosti: „Já jsem bůh, není jiného kromě mne.“ Když to řekl, zhřešil proti veškerenstvu a jeho slova došla vzhůru až k Neporušitelnosti. Tu hle, z Neporušitelnosti vyšel hlas a řekl: „Mýlíš se Samueli, jo jest „bože slepých“. Jeho myšlenky totiž osleply…

(Podstata archontů, pravděpodobně 2/2 III. stol. n.l. Alexandrie) – spis církví zlikvidován, objeven až po 2. svět. válce v Egyptě

Archont = nižší božská bytost, která stvořila tento svět a snaží se v něm svévolně uplatňovat svoji moc. Často se tituluje jako „jediný bůh“, plody jejího konání přinášejí zkázu, neb je jsou podstatou démonická (lidem škodící) a není napojena na nejvyšší pramen poznání či gnóze. Schovává se za instantní pravdy a své následovníky uvádí do stavu duality (vždy je něco, co její existenci vadí). O nedualitě nic nevítě, včetně pana Kodeta.

Doporučuji zamést si před vlastním prahem a vymítat své osobní démony, ideálně toho, co vás tahá za nos. A opravdu si tu Bibli jednou přečtěte, ale komentovanou někým rozumnějším. Ideálně historikem.

Catalessi Notify 14.11 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Darken: Oki Loki, někdy mi musíš na oplátku zase ty vysvětlit, co tě vede k tomu mne oslovovat dcero, jsi-li mladší než já a na rozdíl ode mne bezdětný. Už se na tu lekci pohanské rodové etiky těším :-).

martin Notify 15.51 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Aby to však nedopadlo tak, že se vrátí doba fanatických katolíku. Když byla naposledy tato spletitá organizace u vlády tak byl každý okultista, mág, hermetik nebo nebohé baby kořenářky mimo exorcismus pronásledován a potupně haněn.

fragr tysor a spol. Notify 16.01 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

martin: v lepším případě jen haněn
Mob: sakra kam na tohle chodíš? docela mi zatrnulo, ale ne že by to nějak zvlášť překvapilo:-)

Mob Notify 20.43 v 20. 12. 2008 komentuje takto:

Fragr Tysor:
Rukopisy z Nag Hammádí – Podstata Archontů (je tuším od setiánců) — zrovna to náhodou čtu…

Jinak učení gnostických sekt je úplně základní argument, jak křesťanům zacpat hubu (oni tedy často ani neznají historii své sekty). Dodnes je to ale považováno za jednu z nebezpečných herezí, o ktr se nemluví, protože ta „jiná cesta“ existovala od úplného začátku. Tzn. rozpuk někdy v rámci 1-5. století a pak se jaksi (ehm) ztratila, hlavně, když si Římani pořídili komanda zabijáků.
Českou specialitou byli tuším Adamité, ktr porubal Mr. Žižka

martin Notify 12.17 v 21. 12. 2008 komentuje takto:

A co myslíte, dají se sem zařadit i takové skupiny jako Svědci Jehovo, Děti Slunce apd. Osobně se domnívám, že jsou to ještě větší „perly“. Ale na to, že je nikdo neotravuje jsou tito spolky vlezlé jak veš.

Mob Notify 13.14 v 21. 12. 2008 komentuje takto:

martin: Dokud se nesereou do magie nebo okultismu a ezoteriky obecně, tak ať si dělají, co chtějí. Kodet je jiný kafe, ten všude kydá, jak jde magie ruku v ruce s drogama, pornografií – tudíž kriminalitou… až na tu kriminalitu má vlastně pravdu.

fragr tysor a spol. Notify 16.40 v 21. 12. 2008 komentuje takto:

Catalessi napsala:
Díky všem, pohanství si na rozdíl od křesťanství dokáže dělat srandu samo ze sebe, křesťanské vtipy jsou jako krájet si krajíce chleba přesně centimetr podle pravítka.

no to mě podrž, křesťanský vtipy??? znáte někdo nějaký?

Catalessi Notify 16.53 v 21. 12. 2008 komentuje takto:

Tygr:
V kostele někdo vykradl pokladničku. Za několik dní dostal farář obálku, ve které bylo 50 korun a lístek se vzkazem: „Ukradl jsem u vás 200 korun. Protože mne trápí svědomí, vracím 50 korun. Pokud budu mít výčitky stále, pošlu další splátku.“

Ateista napsal vědeckou práci o Ježíšovi a jeden výtisk poslal svému hluboce věřícímu příteli. Po několika týdnech se pyšný autor ptá přítele, co si myslí o jeho práci.
„Ze tvé knihy vyplývají dvě skutečnosti,“ – odpověděl přítel. – „Za prvé že Ježíš nikdy nežil a za druhé to, že Ježíš měl bratry.
Atd. atd.
Zvlášť ten druhý vtip je suchařina. Jinak doporučuju sitcom Father Ted, komediální britský seriál o farářích, náhodou jsem toho 2 díly viděla, někdo to přivezl z Irska – docela se to dá, umí si tam z toho tématu udělat srandu inteligentnějším způsobem, než „Slunce, seno …“, ale po dalších dílech se nesháním :-).

Darken Notify 19.11 v 21. 12. 2008 komentuje takto:

Catalessi: Zda se mi to, nebo si krestane dokazi vtipy jen z krestanske teologie, ale nikoli z jeji prakticke aplikace? (viz. jinak oblibene vtipy na pedofilni chovani fararu).

Muj oblibeny krestansky je jinak tento:

Na katolicke fare se sejdou duchovni z ruznych krestanskych cirkvi a spolku. Hostitel vidi, ze jejich chovani je hodne nejiste a rozhodne se tedy prolomit ledy a nabidne vsem sklenku whisky. „Skvely napad“, rekne metodisticky kazatel a vypije whisky na ex. „Radeji bych stravil noc v nevestinci, nez se dotkl kapky alkoholu“ ozve se pohorseny baptista. Metodista se zakucka, vyplivne whisky zpatky do sklenicky a rika „Coze? To si jako muzeme vybrat?“

martin Notify 20.35 v 21. 12. 2008 komentuje takto:

Křesťanský vtip? Jeden si vzpomínám
Příjde montér do kostela a povídá soše ukřižovanému Kristu „Kristte pane, prosím, pomož mi. Každý mi nadává do blbů.“ Kristus se na něj z kříže podívá a povídá mu. „Dobrá synu, poradím ti, napřed mě však sundej z toho kříže“. Montér vyndá kleště a vytáhne z rukou Krista hřebíky. Kristus začne padat hlavou dolu na zem a povídá „Napřed nohy debile.“

Martin Notify 10.20 v 28. 1. 2009 komentuje takto:

Môžete byť radi Česi, že máte p.Kodeta. Podla toho, čo som od neho počul, nemá osobné záujmy, neprezentuje sa hlavne ako exorcista, ale snaží sa druhým pomáhať v duchu svojej hlbokej kresťanskej viery.

Cody Notify 12.56 v 28. 1. 2009 komentuje takto:

Hm, já jsem rád, že tu je, komiky v době krize potřebujeme. BTW: Sám jsme ho slyšel o sobě tvrdit, že exorcista je.

bubu Notify 20.15 v 12. 5. 2009 komentuje takto:

Tak mám několik faktografických výtek.Přijde mi hloupé vytrhávat myšlenky z kontextu. Pana kodeta znám osobně a vím, co o jistých věcech říká. U hudby záleží účelu, ne na stylu, jak by se pisatel dozvěděl, kdyby se dokázal odprostit od svých konzervativních předsudků vůči církvi.

bubu Notify 20.17 v 12. 5. 2009 komentuje takto:

mezijinými zcela hloupými a neoopodstatněnými žvásty pisatele najdete také, že v čechách se nekonají a nekonaly obřady\, při nichž se zabíjí lidé…Omyl. Znám člověka, co se takové černé mše účastnil.

bubu Notify 20.26 v 12. 5. 2009 komentuje takto:

At už z názory tohoto pána, kterého si velice vážím, souhlasíte nebo ne, jedno mu nikdo z vás nevezme: je to pravdivý člověk, co bojuje za to čemu věří( za co bojujete vy, ze ho urážíte?), člověk, který pomůže a nic za to neočekává. On nikdy za všechno, co udělal nedostal zaplaceno. A navíc, nikdy by vás nesoudil, ani když ho urážíte, on totiž je schopen lásky….kdo vám dal právo urážet někoho, kdo vám nedělá nic zlého? kdybyste se pokusili rozumět…možná by vám došlo, že jeho postoje jsou založeny na dlouhodobém zjišťování a hledání pravdy. Vaše názory, z toho, co jsem četla, jsou založeny na tom, že jse ho jednou slyšeli, jednou četli článek…jakn chcete, ale je dobré se nad soudem zamyslet a hledat to, čím své posotje zdůvodnoval…no nic…naplnujte si zovot, čím chcete!

Cody Notify 9.18 v 13. 5. 2009 komentuje takto:

Omyl dělá spoustu zlého, velice zlého. Tím, že uráží slušné lidi a roztrušuje o nich nesmyslné lži.

BTW: V případě, že jste se účastnil obřadu, při kterým byl zabit člověk, měl jste to nahlásit policii ČR, v tomto případě můžete být souzen jako spolupachatel trestného činu vraždy.

bubu Notify 15.37 v 13. 5. 2009 komentuje takto:

znát takového člověka je něco jiného než u toho být…na tomhle webu je vážně časté zaměňovat fakta tímto způsobem?

Cody Notify 19.49 v 13. 5. 2009 komentuje takto:

I v případě, že ho znáte jste měl zakročit. Nebo je běžné, slyšet o vraždě a tvářit se jakoby nic?

Catalessi Notify 10.54 v 17. 5. 2009 komentuje takto:

Taky jsem četla o člověku, kt se zúčastnil černé mše, během níž se zabíjelo:
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/168949-knez-ktery-ve-rwande-spolupracoval-pri-vrazdeni-pusobi-tajne-v-italii.html

fragr tysor a spol. Notify 11.25 v 3. 6. 2009 komentuje takto:

bubu máte pravdu nebojuju za nic, to je taková moje zásada, žít a nechat žít narozdíl od křesťanských církví a jejich snahy neustále rozšiřovat své řady za jakoukoli cenu.
Jako vyznavače pohanských kultů se mě dost dotýká když jsou moji bozi konstantně zaměňováni za Samaela a má víra je označována za dílo světového zlotvůrce…
Co se týče toho, že za svou práci nedostává zaplaceno- zajímalo by mě čím si tedy vydělává? já totiž myslel, že černoprdelníci dostávají od církve prachy docela pravidelně?

maja Notify 17.50 v 4. 6. 2009 komentuje takto:

Ahoj Leni, chtěla bych Tě poprosit, jestli mi můžeš poslat nějaký kontakt na p.Vojtěch Kodeta. Potřebovala bych se s ním sejít.
Děkuji Ti za snahu.

Ahoj

clare Notify 0.57 v 5. 6. 2009 komentuje takto:

Generální delegát:
P. Cyril Vojtěch Kodet, O.Carm.
Adresa Konvent karmelitánů
Libocká 41/5
Praha – Liboc
CZ – 162 00
Telefon +420 220 611 336
Fax +420 220 611 336
E-mail kodet@seznam.cz

bubu Notify 20.34 v 12. 6. 2009 komentuje takto:

nebojujete li za nic, neni to zadna chlouba a ani pravda…v tuto chvili jste totiz bojoval minimalne za to, ((FRAGR), abyste se pokusil dokázat, ze se mylim.
dale bych rada poukazala na to, ze na tomto webu vytahujete jen a pouze to, co se vam hodi!coz je presne zpusob, jakym ste si vytvorili nazor na kodeta i jeho nazory.
jinymi slovy:rikam, zit a nechát zit a ve stejnou chvili urazim vericiho. rikam, ze jsem tolerantni, ale nerikam, do jake miry…
krestane se nesnazi za kazdou cenu rozsirit svou viru, snazi se nenasilne(nikdo vas nenutil jit na prednasku) ukazat svou pravdu…kdo odmita Bozi pomoc a stavi se mu zady, je to jeho problem, ale nevidim duvod to glorifikovat.

James Notify 22.51 v 5. 7. 2009 komentuje takto:

Negativní ohlasy na vystoupení exorcisty,katolického kněze P.Vojtěch Kodeta může mít pouze ten,který o tom více neví,buďto z nevědomosti, anebo nechce vědět, anebo je členem nějakých sekt,např. již zmiňovaných Satanistů,kteří jsou skutečně nebezpeční a mají pro duševní a duchovní vývoj člověka nedozírné následky…Agnus Deo.

Cody Notify 8.20 v 7. 7. 2009 komentuje takto:

Negativní ohlasy na vystoupení fanatika který všem slušným křesťanům dělá ostudu může mít každý slušný a rozumný člověk.
Ano nevědomost je zlá věc, ale já myslím, že pan Kodet je prostě jen zlý člověk.
Osobně nevidím rozdíl mezi 2 000 let starou rybářskou sektou a sektou satanistů:-)

převor řádu Prostého lidu Notify 12.23 v 18. 8. 2009 komentuje takto:

Nabízí se prosté vysvětlení.
Vojtěch Kodet je posedlý.
Ergo kladívko, měl by se svěřit do rukou zkušeného exorcisty. ;-)

Cody Notify 8.09 v 19. 8. 2009 komentuje takto:

Mám mu nabídnout své služby?:-)

převor řádu Prostého lidu Notify 23.26 v 19. 8. 2009 komentuje takto:

Určitě!
Ale vděku se od něj myslím nedočkáš…

Darken Notify 15.01 v 22. 8. 2009 komentuje takto:

Máte někdo nějaké úspěšně vyzkoušené postupy ve vymítáná démona, který si říká duch svatý?

Frater Irwiuss Notify 19.02 v 24. 8. 2009 komentuje takto:

Darken: Amen pravím vám, všechny hříchy budou synům lidským odpuštěny, i rouhání, jakkoliv by se rouhali. Kdo by se ale rouhal Duchu svatému, tomu nebude odpuštěno na věky, takový se dopustil věčného hříchu. Marek 3, 28.

Abys věděl do čeho deš. Jinak napomáhá nadměrná konzumace alkoholu a sexuální orgie.

bubu Notify 18.56 v 2. 9. 2009 komentuje takto:

frater irwiuss: tvuj prispevek se mi moc libil:)

Metalista ! Notify 21.48 v 31. 7. 2010 komentuje takto:

@Anfiros: Frajere davej bacha co říkáš…..

Cody Notify 13.18 v 1. 8. 2010 komentuje takto:

RSS kanál pro komentáře tohoto příspěvku. TrackBack Zpětný odkaz (URL)

Zanechte svůj komentář

Jméno / přezdívka:*
E-mail:*
WWW:*

Motto:

„ …Toto není konec. Tohle není ani začátek konce. Ale je to … možná … konec začátku… “

Winston Churchil, 1944

BloxxterHledání:

BloxxterKontakt:

Autor Autor: Cody

Autor E-mail: cody@email.cz

Autor Jabber: cody-cz@jabber.cz

Autor ICQ: #273884664

Autor MSN: necodymiconer@hotmail.com

Autor YAHOO: necodymiconer@yahoo.com