Nový internetový obchod Almanachu

Napsal: Pavel Cody Ungr | Kategorie: Informace, Magie
16. dubna 2008 000 17:34

Almanach spustil svůj nový obchod. Sice si neodpustil patetické a honosné věty, ale obchod je tu.


17 komentářů

Avanax
Dub 16, 2008 at 22:46

Myslim, že Tě uškrtim Cody :). Copak znamená Tvé jedovaté: „neodpustil patetické a honosné věty“? :o) Víš na co je třeba marketing? Účelové propagace? Reklama? Myslíš, že když budu chodit a tvrdit „Aaaa takové nemastné, neslané, průměrné, fádní …“, tak někoho přilákám nebo oslovím? :o)


 
Cody
Dub 16, 2008 at 23:56

Když já myslím, že marketing v tomhle ohledu nepomůže a já si na ty patetické věty moc nepotrpím,. sorry:-)


 
Avanax
Dub 17, 2008 at 02:52

Funkčnost marketingu je nepopiratelná, stejně tak jako vliv reklamy. A patetické řeči – vždyť je to prostě stejně jako s abstrakcí a vyjádřením pocitů. Nemůže být vše šedé a strojově strohé. No táák :o) Když koukáš přítelkyni do očí, tak jí řekneš že je to pihovatá kůže s hnědejma vlasama a mírou 170cm? Nebo láskyplně zabásníš, aby jsi jí nadchl? Já mám ke svému dílu přesně takový přístup. Takže když odsuzuješ patetičnost v projevu druhého, odsuzuješ tím jeho zvláštní vyjádření čehosi, co je pro něj výjimečné.


 
Lithin
Dub 17, 2008 at 05:23

Kadidelnice za 30.000 =-O Omg. Tak tohle asi není moje cenová kategorie 😀


 
elijah
Dub 17, 2008 at 07:45

Jenom by mě zajímalo proč píšete jako byste byli z předminulého století, Almanaši:) Jestli najdete dost kupců, budu vám gratulovat, ale taky mi bude jasné, že lidi pak už koupí všecko:)


 
Cody
Dub 17, 2008 at 09:11

Jo, ale nebudu na ni mluvit hebrejsky nebo slovy z 17. století, že:-)


 
Avanax
Dub 17, 2008 at 09:37

To elijah: Fakty píšem jak z předminulého století? :o) Tak to považuji téměř jako pochvalu, ale mohu Tě ujistit, že spíš píšeme tak, jak nám to je libé. Jsme asi skupina lidí, co pracuje s duchovnem v tom mystičtějším znění a myslíme se, že to k tomu i patří; neboť myth jako takový, vykonává i v mysli své. Vidíte i, že nás lákají věci kolem starožitných uměleckých kousků, replik a další naše produkty, ať už z brka pisatele či výrobního programu, budou také na úrovni historických kousků. Ať již vzhledem nebo výrobní konstrukcí.

Kupci – po letech podnikání mohu potvrdit známé pravidlo, že každá věc má svého kupce. Lidi si koupí na hrob bronzovou skulpturu a dají za ní desítky tisíc také. A já si myslím, že esoterní svět není výsadou chudých lidí. Ba poslední dobou začínám potkávat spíše lidi a různé mecenáše, kteří patří do úrovně velice bohatých občanů a domov jim zdobí umělecké kousky esoterního charakteru či mají doma i vlastní duchovní zázemí, třeba v podobě nějakého „oltáře“ a úctu té oblasti, oproti různým zlodějíčkům autorských děl, prokazují jak si tato zasluhuje. A tím to podle mne (nás) začíná.

(já vím – mé patetické řeči 🙂


 
Avanax
Dub 17, 2008 at 09:44

To Cody: Tak ale archaické vyjádření není to co jsi psal – patetické, které jde z napsání patosu. To už je zase jiná; a na to máš vlastně odpověď v předposlední reakci. Hofk, jdu honit egregor (svůj) po Praze 😉


 
Olii
Dub 17, 2008 at 12:49

Avanax: Myslím, že bránit „účelovou propagaci a reklamu“ před kritikou, že je patetická, není moc záslužná aktivita. Vůbec mám pocit, že by naopak prospěla lidstvu (samozřejmě né té části lidstva,která na tom postavila svoje živobytí) důraznější kritika a odhalování její bezcharakternosti a zrůdnosti. Nemohu se ubránit dojmu, že „účelová propagace“ je zde účelová v tom smyslu, že má vést k tomu, aby její původce za každou cenu profitoval, a při tomto profitování je fakt, že se lže jen proto, aby se vnutilo komukoliv cokoliv bez ohledu na to, zda to potřebuje či ne, brán jako cosi samozřejmého. A ikdyž pominu to, že je propagace věcí, které většinou nikdo nepotřebuje a které nejsou kvalitní, plýtváním surovin i energií, kterými bychom měli šetřit, stejně mi přijde obhajoba těchto věcí vskutku…. neobhajitelná…)))..
Přeji hezký den..


 
Avanax
Dub 17, 2008 at 17:59

To Olii: Můžu vědět co Vás vede ke spojení „účelová propagace a reklama“ se slovy jako „lež, bezcharakternost, zrůdnost“? Promiňte mi můj názor, ale máte přemýšlení klasického Nováckého typa dnešního stádovitého a bulvárky „poctivě“ vychovaného očana, který je přesvědčen o okamžité podlosti celého světa a APRIORY těch, co dělají něco více pro svou oživu, než ti druzí. Doporučil bych projít alespoň střední školu, kde Vás v základech marketingu poučí, že účelová reklama či propagace je například i to, že s esoterním zbožím půjdu mezi lidi, které se v tomto proudu pohybují a nepolezu s tímto do putyky mezi vochlasty a huliče, kteří vydávají deno denně peníze někde jinde ;o). Jinak samozřejmě Váš mimomísový názor zcela akceptuji 🙂


 
Irwiuss
Dub 17, 2008 at 19:35

ty ceny sou fakt ftipný


 
elijah
Dub 18, 2008 at 07:19

Jo, co se týče reklamy, Avanax, tak byste mohl vědět, že bez ní by se náš trh zhroutil, protože potřeba na dnešním trhu už je tak přesycená, že dnešní nadprodukci už lze řešit jen opravdovýma šroubama do hlavy:)

Jinak mám dojem, že mluva z let dávno minulých nemusí být znakem mystiky a duchovna. Myth může vskutku vykonat své.

Ale držím vám palce a doufám, že se rozjedete.


 
Avanax
Dub 18, 2008 at 08:45

To elijah: Nu přesně toto s reklamou píši a snažím se zde obhájit :). Nejde o nějaké lži či další podlosti, o kterých je určité procento obyvatel přesvědčeno – a stejně se nakonec podvědomě podle té reklamy chovají. Spíš jde o účelově a cíleně zaměřenou reklamu a presentaci výrobků. Dneska kdo nereklamuje, opravdu neprodává, protože není v tom komerčním šrumci již téměř nic vidět. Také na toto připraveni jsme a máme připravenou řadu výrazných a i kontroverzních akcí. Myslím, že kdo přeje projektům druhých (a trochu ví o působcích :o), si přijde na své a kde nepřeje – bude zlobně halekat, jak tomu už tak je 🙂

A děkujeme za přání; rozjedeme. Víme totiž něco, co neví druzí 🙂


 
Olii
Dub 18, 2008 at 22:07

Avanax: Nejdříve bych měl objasnit asi několik věcí. Víceméně nemám nic proti takovým těm pasivnějším reklamám (když někdo někde uvede čím se jeho firma zabývá, nebo když je firma někde uvedena jako sponzor). Neříkám ani, že by měla být reklama odstraněna ze světa, nebo že by měla být nějak systematicky potírána. Neodsuzuji ani lidi, co se propagaci a reklamě věnují. Ostatně něčím se živit musí a pokud produkují ten druh reklamy, který kritizuji, tak dokonce věřím, že je to hlavně proto, že na ně vedení tlačí, aby jejich reklamy takové byly (aby klidně byly bezcharakterní a lhaly). Ale teď už přímo k dotazu, co mě k tomu spojení vede.
Mám pocit, že reklama, která se neštítí použít nepravdivé informace, má daleko větší prostor proto, aby zaujmula něčím lákavým potenciálního zákazníka. Nabídka je v mnoha odvětvích tak obrovská, že většina nemá jinou možnost, než se zkoumat jen ty nabídky , které samy upoutaly pozornost (je asi jasné, že nejlákavější jsou ty věci, které si ve skutečnosti žádná firma nemůže dovolit, když nechce zkrachovat), a v tomto ohledu mají výhodu ti, kteří jdou dál a dál (samozřejmě, že někdo občas má nějaký kreativní nápad, který zaujme mnohé, aniž by musel lhát či vnucovat, ale to už není tak řemeslně spolehlivé… není garantováno, že ten nápad přijde včas). Navíc se propagují hlavně věci, kterých je nadbytek a je potřeba se jich zbavit, protože to, čeho je nadbytek se prodá i bez tohoto upoutávání, protže to lidé sami vyhledávají (musím přiznat, že v oblastech, jako jsou farmatika, bankovní produkty, zboží drogérií, cestovky, atd., vůbec nechápu, jak může probíhat analýza trohu, protože v té podobě, jak jsem analýzu trhu poznal já, tak se zkoumalo, co je potřeba a zda je možné to nabídnout, aby to pro zákazníka bylo výhodné… v těchto oblastech mi přijde, že se kalkuluje s nadprodukcí, která se ale prostě nějak vnutí….). Spojím-li si ty dvě skutečnosti, že se jednak často propaguje to, co není potřeba, a jednak se často lže (ikdyž nenápadně, aby to nebylo hned zjevné), s cílem obohatit sebe na základě toho, že vnutím někomu (a častější obětí jsou lidé, co nedávají pozor, nebo mají menší šanci nabídku dobře zvážit… myslím méně zkušené, starší, hloupší, naivnější…) něco, co nepotřebuje, pak mi to bezcharakterní přijde. Uvedu jen namátkou, některé příklady lží… operátoři lákají na to, že s jiným tarifem ušetříme, přestože ve skutečnosti nabízejí jen více služeb za víc peněz, (jak často připomíná můj přítel…) často se tvrdí, že je něco zadarmo, ale je to jen v ceně. Dále čističe nevyčistí všechny skvrny, srvnání s „běžným prostředkem“ není srovnání s běžným prostředkem, Cola nezpůsobí to, abych byl cool…, „nejnižší ceny“ taky nejsou většinou nejnižší (důkaz vidím v tom, že „nejnižší ceny mají ve dvou různých řetězcích, což se podle mě logicky vylučuje….)…
Musím přiznat, že se mi moc nelíbí, že díky reklamě často zvýtězí méně kvalitní, ale lépe propagovný produkt, ale takový je teď svět… Doufám, že lidi častěji dají v budoucnu přednost kvalitě a nebudou tak snadno zapomínat, že jim někdo tímto způsobem lhal…
Nakonec bych rád dodal, že nemohu říci, že by mi vadila ta nadprodukce tak moc, že bych to chtěl legislativně nějak ošetřovat… ostatně mám nějakou představu, jaké to bylo, když v Československu poptávka převyšovala nabídku. Ale budu daleko raději, až bude konkurenční boj sváděn více v oblasti kvality, než v oblasti reklamy (což asi mohou změnit opravdu jen odběratelé).


 
LianaRe
Dub 18, 2008 at 23:09

Avanax:
Sorry, ale z pozice potencionálního zákazníka mi ta reklama přijde skutečně patetiká. Nemohu si pomoci, ale vyvolává ve mně představu, kterak nachytat na patos co nejvíce klientů. Možná to na jistý druh klientů i funguje.


 
binoa
Kvě 8, 2008 at 21:26

Aaaaajooo baaajooo, to je drahota!Vyhlašuji útok na bazary a vetešnictví!:)


 

Napsat komentář

Copyright © 2024 Bloxxter – osobní blog Pavla Ungra o světě. All Rights Reserved.
Theme by sheVcza. Google